Tomáš Chalupník je novým CEO ve společnosti International Study Programs

Novým CEO společnosti International Study Programs se stal Tomáš Chalupník. Společnost zná od samých základů. Pracuje zde již 16 let a dříve vedl oddělení Financí, HR, Marketingu, a také IT a Project Managementu.

Je velkým podporovatelem inovací a v roce 2019 založil ISP Innovation Lab, který se zabývá vývojem nových produktů v oblastech online vzdělávání. Inspiraci tradičně získává při svých zahraničních cestách. Již během studií na vysoké škole žil v USA a Jižní Africe a v rámci ISP vedlo programy v  Evropě, JV Asii, Latinské Americe a v Africe. Tomášovo cílem je kromě udržitelného rozvoje firmy inspirovat a vzdělávat mladé leadery a maximálně propojovat korporátní klientelu s univerzitami. Z jeho iniciativy vznikla v letošním roce dceřinná společnost “The Global Exec.”, která nabízí korporátním klientům na globální úrovni nový pohled při řešení jejich aktuálních výzev prostřednictvím online hackathonů a také rozvojové programy pro zaměstnance a vrcholný management.

“Když v této nelehké době vidím odhodlání a motivaci svých kolegů, jsem moc rád, že jsem součástí této společnosti. ISP mi vždy poskytovala cenné rady a nástroje, které mi pomáhají se rozvíjet, a za to jsem vděčný. Velmi si vážím důvěry, která mi s tou novou pozicí byla svěřena a těší mě, že mohu vést tuto dynamickou společnost v období globálních turbulencí. Těším se na vzájemnou spolupráci s kolegy i partnery. Naším mottem zůstává „inspirovat a vzdělávat“, říká vystudovaný inženýr ekonomie, kterému práce v International Study Programs doslova změnila celý život, nejen ten pracovní, ale i ten osobní. Poznal zde totiž svoji ženu, se kterou má dvě děti.Mezi jeho záliby patří vodní a plážové sporty a je dokonce certifikovaným Rescue Diverem.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen