Může se zdát, že hlavní boom HIV a AIDS máme za sebou a že je mezi námi mnohem děsivější virus. Opak je ale pravdou. Proto se nezisková společnost Loono, která se zabývá i prevencí pohlavních chorob, spojila s kreativní agenturou Isobar, členem skupiny Dentsu Aegis Network. Společně odstartovali komunikační kampaň plnou provokativních mouder.
Chraňte se před nákazou virem HIV. Používejte správně kondom a choďte pravidelně na testy. Tak by se dalo ve zkratce přiblížit zadání kampaně. Stokrát zpracovávané téma, ve spojení s načasováním kampaně v době probíhající pandemie jiného viru, s sebou přineslo určité limity a citlivost na téma.
„Od začátku jsme věděli, že nechceme virem HIV jen strašit, ale chceme vést komunikaci v pozitivním duchu. Odlehčenost a určitá dávka provokace se propisuje napříč všemi aktivitami, které děláme.“ říká ředitelka společnosti Loono, Blanka Sigmundová.
Nakonec zvítězil v přístupu optimismus a nadhled. „Využili jsme několik známých lidových moudrostí, které jsme nakazili tématem prevence nákazy HIV“, vypichuje sílu vybraného konceptu kreativní ředitel Isobaru Michal Kotulek.Přitažlivosti celé minimalistické série vtipných rčení pomáhá i hravý falický font.
Kampaň plná provokativních mouder startuje 28. července. K vidění bude v onlinu, na sociálních sítích a dále pak během eventových aktivit Loono. Vizuály zastřešuje #doledobry, který společnost dlouhodobě využívá pro komunikaci prevence proti HIV a AIDS.
Slogany ozdobí i speciální merchandise určený pro e-shop společnosti Loono. Během léta se mohou návštěvníci webu těšit na limitované série triček, odznaků a samolepek. Vizuály bude chtít Loono využít i při spolupráci s partnerským výrobcem kondomů.