Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

SUDA: V jedné ruce efektivita, v druhé průšvih

Zadavatelé již několikrát zkoušeli ovlivnit megakorporaci Facebooku bojkoty. Nyní ale došlo k vlastně nejintenzivnějšímu globálnímu kontaktu s tím, co Facebook ‚umí‘ a jak efektivní je v šíření paniky, dezinformací a neproporciálním poměru negativních informací.

Kombinace tak kritických dvou vln témat, jako jsou Covid-19 a Black Lives Matter, způsobily, že (jak říká klasik) „na Facebooku je dnes opravdu nablito“. Možnosti „brand safety“ jsou prakticky nulové. A tak dnes v každé firmě stojí marketingový manager, v jedné ruce zmíněné riziko a v druhé ruce fakt, že reklama na Facebooku je prostě jedna z nejefektivnějších, nejlépe cílitelných komunikací vůbec. Tento měsíc pohár přetekl, za pár týdnů to může být jinak. Míč je na straně Facebooku a já mu opravdu přeji, aby tento problém vyřešil.

Autor: Jan Suda, media director v McCANN Prague

Reklama
ČEZ

Celý komentář si můžeme přečíst v aktuálním vydání MAM (7. července).

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)