Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rossmann zavádí samoobslužné pokladny. Jako první drogerie v Česku

Samooblužné pokladny zavádí od července ve svých dvou vlajkových prodejnách v Praze drogerie Rossmann. Projekt má zrychlit odbavování zákazníků a vylepšit nákupní zážitek.

Pro pilotní projekt samoobslužných pokladen byly vybrány dvě pražské prodejny Rossmann v OC Arkády a OD Máj. Projekt byl odstartován mimo jiné za účelem zkvalitnění služeb v důsledku opatření vzniklých během pandemie koronaviru. Pokladny jsou pouze bezhotovostní a podporují bezkontaktní nákup. „Je důležité odpovědět na trend, který  vyžaduje současná situace. Platba na samoobslužné pokladně celý nákupní proces urychlí, nabízí zákazníkům zcela odlišný nákupní zážitek na našich prodejnách a také pocit nezávislosti při placení,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace Rossmann.

Drogerie v tiskové zprávě uvádí, že při využívání novinky zákazníci nepřijdou o možnost využít platných nabídek souvisejících s nákupem, načítáním bodů za nákup či uplatněním jakýchkoliv jiných slev a výhod věrnostní aplikace Rossmann Club. Společnost nevylučuje, že službu postupně rozšíří na ostatní pobočky v prodejní síti.  

Reklama
ČEZ

Rossmann je se 140 prodejnami v Česku třetí nejrozšířenější sítí drogerií. Nejvíce poboček má společnost p. k. Solvent – pod značkou Teta jich provozuje 545 a pod Top 196. DM drogerie v Česku provozuje 232 prodejen.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)