Rossmann a Henkel plánují výsadbu dalších stromů. Zapojí i zákazníky

Před pěti lety se spojila síť drogerií Rossmann se společností Henkel ČR a díky projektu Vraťte stromům korunu doposud vysadily již přes 1 300 stromů v okolí prodejen Rossmann. Do dalšího ročníku akce chtějí zapojit i zákazníky – jejich peníze za zakoupené výrobky Henkel a Schwarzkopf poputují na podporu neziskové organizace Sázíme stromy.

„Naším cílem je vysadit minimálně 400 stromů. I letos jsme se rozhodli zapojit naše zákazníky a věříme, že se nám společně podaří této hranice dosáhnout, ba dokonce ji pokořit. Zeleň prospívá našemu fyzickému i psychickému zdraví, ochlazuje města a zabraňuje erozi půdy. Staráme se o to, aby se okolí našich prodejen zelenalo, a jsme nesmírně vděční, že nám v tom naši zákazníci každoročně pomáhají. Doufáme, že jinak tomu nebude ani tentokrát,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace Rossmann.

Stejně jako v minulých letech se společnosti ROSSMANN a Henkel ČR divize Beauty Care rozhodly zapojit do projektu Vraťte stromům korunu i své zákazníky. Stačí, když si v období od 1. července do 25. srpna 2020 zakoupí v kterékoli prodejně ROSSMANN výrobky značek Palette, Live Color, N.A.E., Natural & Easy, Perfect Mousse, Syoss, Taft, Gliss Kur, got2b, Seborin, Men Perfect, Schwarzkopf Men, Schauma, Fa, Barnängen, Nature Box, Gliss Color, Schwarzkopf nebo Vademecum.

Z každého nákupu poputuje 1 Kč do zelené kasičky neziskové organizace Sázíme stromy, která finanční prostředky následně využije na výsadbu vzrostlých stromů v předem vybraných lokalitách po celé České republice.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia