PRŮZKUM: Rozhodující faktory při nákupu? Klíčová je cena, důvěra i reputace

Mimořádná studie Trust Barometer: Brand Trust in 2020, kterou na konci června zveřejnila nadnárodní PR agentura Edelman, uvádí, že značky budou muset čelit zásadnímu přeskupení priorit. Zákazníci budou vyhledávat ty brandy, které se vymezí vůči aktuálním událostem a budou prosazovat společenskou změnu.

Celý článek včetně dalších grafů naleznete v časopise Marketing & Media, který vychází v úterý 7. července 2020. Předplatit si ho můžete zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)