Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PRŮZKUM: Rozhodující faktory při nákupu? Klíčová je cena, důvěra i reputace

Mimořádná studie Trust Barometer: Brand Trust in 2020, kterou na konci června zveřejnila nadnárodní PR agentura Edelman, uvádí, že značky budou muset čelit zásadnímu přeskupení priorit. Zákazníci budou vyhledávat ty brandy, které se vymezí vůči aktuálním událostem a budou prosazovat společenskou změnu.

Celý článek včetně dalších grafů naleznete v časopise Marketing & Media, který vychází v úterý 7. července 2020. Předplatit si ho můžete zde.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)