PRŮZKUM: Rozhodující faktory při nákupu? Klíčová je cena, důvěra i reputace

Mimořádná studie Trust Barometer: Brand Trust in 2020, kterou na konci června zveřejnila nadnárodní PR agentura Edelman, uvádí, že značky budou muset čelit zásadnímu přeskupení priorit. Zákazníci budou vyhledávat ty brandy, které se vymezí vůči aktuálním událostem a budou prosazovat společenskou změnu.

Celý článek včetně dalších grafů naleznete v časopise Marketing & Media, který vychází v úterý 7. července 2020. Předplatit si ho můžete zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba