Pro dnešek to postačí, na zítřek to nestačí! Home Creditu spouští TV kampaň.

Společnost Home Credit přichází s novými televizními spoty na podporu značky. Kampaň oslavuje českou a slovenskou vynalézavost a kutilství a nabízí dlouhodobé řešení v běžných životních situacích prostřednictvím flexibilní půjčky.  

Hrdiny kampaně „Pro dnešek to postačí, na zítřek to nestačí.“  jsou běžné rodiny, které nezaskočí neočekávané situace a dokáží si s nimi poradit.

„V kampani si najde každý to své. Někdo si při shlédnutí vybaví krále českých kutilů Přemka Podlahu, někdo amerického seriálového hrdinu MacGyvera a jiný třeba svého tatínka, který si musel vždy se vším poradit,“ dodává Jan Vašíček z Home Creditu.

První spoty budou moci diváci shlédnout 23. července na českých televizních kanálech Prima Group a Barrandov Group a také na slovenských programech Markízy Group. Na přípravě kampaně začal Home Credit spolupracovat s produkční agenturou DARQ a kreativní agenturou COMTECHCAN v září loňského roku. Při výrobě spotů, jehož režisérem je Dan Růžička, spolupracovali se stávajícími i potenciálními klienty, kteří poskytovali zpětnou vazbu od výběru konceptu až po finální střih spotů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Linda Bui a Nhi
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Linda Bui a Nhi