Jeden z nejlepších hráčů historie basketbalu a hlavní hvězda zámořské NBA a týmu Los Angeles Lakers LeBron James oznámil, že vytvoří novou mediální společnost. Se svým agentem a obchodním partnerem Maverickem Carterem mají velké plány, od investorů získali už 100 milionů dolarů.
Společnost SpringHill založili 11. března, v den přerušení zámořské NBA. Do společnosti patří Jamesova marketingová agentura Robot, zábavní společnost Springhill Entertainment a Uninterupted. Oba podnikatelé pro portál Bloomberg uvedli, že jejich cílem je, aby nová společnost poskytovala příběhy ve stylu Disneyho, aby byli „cool“ jako Nike a měli sociální dopad jako Patagonia. „Když se bavíme o příbězích, chceme zasáhnout každý domov, až se cítí jako součást každého z těch příběhů,“ uvedl James, který v NBA čtyřikrát získal ocenění MVP (nejužitečnější hráč).
SprinHill si dává za cíl na platformě poskytnout hlas především černošským tvůrcům a všem, kteří byli ignorováni nebo schválně opomíjeni. „Klademe si za cíl dodávat lidem sílu, všem, kdo se cítí jako a my a pochází z podobných komunit jako my. Všem, kdo chtějí věřit naší misi,“ uvedl Carter. Název firmy je odvozen od názvu levného ubytovacího apartmánu, ve kterém žil v šesté třídě LeBron se svou matkou. Multimilionář James pochází z chudých poměrů dělnického města Akron v Ohiu.
SpringHill Entertainment je podepsána například pod druhý díl filmu Space Jam, v němž se James objeví. Společnost už také podle Bloombergu podepsali dohodu o televizní produkci se společností Disney a pracuje s Netflixem na filmu za basketbalového prostředí, ve kterém by se měl objevit Adam Sandler. V představenstvu firmy sedí samá zajímavá jména – například dědička společnosti News Corp. Elisabeth Murdoch, tenistka Serena Williams, spoluzakladatel Apollo Global Management Marc Rowan, nebo šéf baseballových Boston Red Sox Tom Werner.