Experti hodnotí nejnovější fashion prodejny. Technologie a zákaznická zkušenost jdou ruku v ruce.
Moose Knuckles
New York
První vlajková loď Moose Knuckles ve Spojených státech, v srdci newyorské čtvrti Soho, vyhrála prestižní NYCxDesign Award, která odměňuje skvěle realizované projekty, a to z architektonického a designového pohledu. Prodejna Moose Knuckles, která údajně vyrábí nejteplejší bundy a parky na trhu, byla oceněna také za skvělou zákaznickou zkušenost díky různým poutavým instalacím.
Linda Petrová
⭐⭐⭐⭐
Funkční nebo krásná bunda? Moose Knuckle to dodá v jednom, což poznáte na cenovkách. Luxusnímu pojetí značky, jejímu sepětí s přírodou i nekonečné chuti provokovat a šokovat odpovídá i interiér newyorské pobočky. Shop fitting se odkazuje na mladé umělce a v prezentaci produktů aplikuje kinetismus, vše doplňuje kůže a dřevo. Zde se buduje lokální look, nezávislý na mateřském flagshipu v Torontu. Spojující prvek jsou jen typické štendry.
Anna Brůžková
⭐⭐⭐
Luxusní designová prodejna v SOHO nabízející oděvy od vlajkové lodi oděvního průmyslu Kanady bych na první pohled popsala slovy „méně je někdy více“. Pevně věřím, že pro určitou sortu designérů je toto vrcholné dílo, ale pro mě jako běžného člověka je tu na jednu prodejnu trošku moc stylů. Červený pokoj — smyslná říše se sametem — ve mně neevokuje nákup oblečení.
Canada Goose
Boston
Unikátní retailový zážitek nabízí prodejna Canada Goose. A není se čemu divit. Na začátku bylo zadání značky vytvořit něco, co na trhu ještě není. V prodejně sněží, procházíte se zde po „ledové“ podlaze mezi „skalami“. Zákazníci si mohou otestovat oblečení přímo v chladící místnosti, která evokuje prostředí ledu. Ideální příležitost vyzkoušet bundy známé značky přímo v kritickém prostředí.
Linda Petrová
⭐⭐⭐⭐⭐
Sázka na funkcionalitu nemusí být nuda. Tady se zákazník stává součástí příběhu, už když si bundu zkouší. Skutečný mrazák, do kterého je vidět, rámuje zákazníka do instore CLV. Jednoduché a působivé, stejně jako puristický design prodejny. Vše připomíná spartánskou polární stanici a přenáší zákazníka tam, kde je značka jako doma: do světa drsných dobrodružství. A je jedno, že −30 °C nikde jinde možná nezažijete, jste připraveni. Tohle uprostřed léta? Úžasné!
Anna Brůžková
⭐⭐⭐⭐⭐
Prodejna zimních bund se zážitkem jako z Antarktidy je naprosto skvělý a unikátní nápad. Jak lépe prodat zimní oblečení, než dát klientovi možnost si ho rovnou vyzkoušet v nepříznivých podmínkách počasí. Toto je opravdu výtečný tah, který klienty přitáhne i kdyby jen ze zvědavosti a pak, když zjistí, jak bundy skvěle fungují, neodolají nákupu. Kromě ledové místnosti celý obchod působí čistým, elegantním dojmem. Super.
Adidas
Londýn
Adidas loni otevřela na londýnské Oxford Street svoji „nejdigitalizovanější prodejnu“. Nachází se zde více než stovka digitálních touch pointů a interaktivní zrcadla v kabinkách napájená „zelenou“ energií. Mají tu i běžeckou laboratoř, kde si nakupující mohou zvolit tu správnou obuv pro svůj styl. Prodejna vytvoří zákazníkům na přání i unikátní design obuvi či oblečení.
Linda Petrová
⭐⭐⭐⭐⭐
In‑store experience dosahuje adrenalinových výšin díky technologiím, QR kódy, RFID čidla, senzory. Multimediální zážitek, který zákazníka přiměje fotit, sdílet, zapojit se, hrát si, být v pohybu. Sem nejdete pro Adidas, tady se jím stáváte. Bez křeče a vystavování „televizí“, intuitivně vede prostorem a nechává zahrát světlo, video a barvy. Moje srdce sice bije pro Nike, ale tenhle koncept je prostě super.
Anna Brůžková
⭐⭐⭐⭐
Adidas prodejnu na Oxford Street bych nazvala „nakupováním se zážitkem“. Vzhledově vypadá jako prodejny jiných značek. Když však zákazník objeví veškeré moderní a interaktivní technologie, které se skrývají uvnitř, bude mile překvapen. Chytrá zrcadla, interaktivní monitory, herní prvky, to vše zpříjemní nákup. Tento styl je taková prodejna budoucnosti, pro většinu z nás nové technologie a pro společnosti obrovské investice.