Univerzita Karlova se rozhodla posílit svoji marketingovou komunikaci. Nově vytvořila Oddělení marketingu, které bude mít na starosti přípravu komplexní marketingové strategie univerzity.
Vedením oddělení byl pověřen MgA. Martin Ayrer, který má na Univerzitě Karlově rovněž na starosti koordinaci strategické komunikace, vede několik komunikačních projektů a vyučuje na Fakultě sociálních věd předmět “Strategická komunikace”.
Cesta je podle něj cíl a zůstat v pohybu je jediná možnost, jak přežít a profesně nezahynout. Zabývá se specifiky mediální, marketingové i PR komunikace. Vystudoval Literární akademii Josefa Škvoreckého, obor Mediální komunikace a Tvůrčí psaní. Působil jako redaktor ČTK a TV Nova. Reklamní kampaně plánoval v pozici mediálního plannera v mediální agentuře PHD. Pracoval v politickém marketingu na pozicích tiskového mluvčího České strany sociálně demokratické, tiskového mluvčího Ministerstva pro místní rozvoj a tiskového mluvčího Vlády ČR. Nyní pracuje na Univerzitě Karlově v oblasti strategické komunikace.