Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kosmetická značka Dermacol má novou tvář. Vsadila na horolezkyni

Horolezkyně Klára Kolouchová se stane další tváří tuzemské kosmetické firmy. Byla chodící reklamou na Dermacol, ještě než jsme ji objevili, říká šéfka značky Věra Komárová.

Vizážistka, která stála u vzniku make-upů Dermacol, Olga Knoblochová, spolumajitelka a šéfka značky Věra Komárová, modelka Iva Kubelková, herečka Zdeňka Žádníková či influencerka Petra LovelyHair. To jsou hlavní tváře brandu Dermacol, k nimž se nově přidá manažerka a horolezkyně Klára Kolouchová. První Češka, která zdolala tři nejvyšší hory na světě, se loni na legendární vrchol K2 vypravila dokonce s make-upem a rtěnkou české značky. O její výpravě jde 30. července do kin dokument K2 vlastní cestou.

„Vlastně byla chodící reklamou na nás ještě předtím, než jsme ji objevili, což se stalo právě díky traileru na dokument. Ona ukazuje, jak máme v Česku schopné a silné ženy, které dokáží úžasné věci a navíc jsou krásné a pečují o sebe,“ říká o ní v rozhovoru pro Marketing a Media Věra Komárová, ředitelka pro strategii a vývoj, která s manželem Vladimírem Komárem Dermacol vlastní a vede jako rodinnou firmu od roku 2002.

Reklama
Know

Kolouchová vystudovala školu obchodního managementu Anglo­American University v Praze. Dlouhodobě pracovala na manažerských pozicích ve Velké Británii. Jako horolezkyně má ve své sbírce celkem čtyři osmitisícovky. V roce 2007 jako první Češka vystoupala na Mount Everest. Když loni na třetí pokus uspořádala úspěšnou expedici na zmiňovanou horu K2, dosáhla jejího vrcholu jako teprve dvacátá žena na světě. Je vdaná a má dvě děti.

Kolouchová bude též hvězdou nové brandové kampaně, kterou Dermacol právě připravuje. Podle Komárové kampaň odstartuje na přelomu roku, kdy se bude blížit 55. výročí značky. „Je to krásný koncept spojený s přírodou,“ uvedla Komárová. Tou dobou už by mělo na všech výrobcích značky být i inovované logo Dermacol Prague, které firma postupně dává na všechny své produkty.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)