Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kdo nejlépe podpořil trh s Marihuanou? Clio Cannabis Awards přijímají přihlášky

Všichni, kteří vytvářejí marketingovou komunikaci na podporu trhu s marihuanou, mohou své kreativní práce přihlásit do soutěže Clio Cannabis Awards.

Ta ocení nejlepší nápady v tomto rychle rozvíjejícím se odvětví. Přihlášky je možné podávat do 25. září, a to v kategoriích Osvěta/Obhajoba, Brand Design, Digitál/Mobil, Aktivace/Zkušenost, Film/Video, Filmová produkce, Partnerství/Spolupráce, Tisk a OOH, PR, Společenský prospěch nebo Sociální média.

První ročník soutěže proběhl loni ve spolupráci s časopisem High Times. Uděleno bylo celkem 25 cen Clio (Grand Clio nebyla udělena). Dvě zlaté (Film a Osvěta) získala kampaň The New Normal pro MedMen z dílny agentury Mekanism. Spot pro kampaň režíroval Spike Jonze.

Reklama
Know

Všechny loňské vítězné práce najdete zde.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)