Všichni, kteří vytvářejí marketingovou komunikaci na podporu trhu s marihuanou, mohou své kreativní práce přihlásit do soutěže Clio Cannabis Awards.
Ta ocení nejlepší nápady v tomto rychle rozvíjejícím se odvětví. Přihlášky je možné podávat do 25. září, a to v kategoriích Osvěta/Obhajoba, Brand Design, Digitál/Mobil, Aktivace/Zkušenost, Film/Video, Filmová produkce, Partnerství/Spolupráce, Tisk a OOH, PR, Společenský prospěch nebo Sociální média.
První ročník soutěže proběhl loni ve spolupráci s časopisem High Times. Uděleno bylo celkem 25 cen Clio (Grand Clio nebyla udělena). Dvě zlaté (Film a Osvěta) získala kampaň The New Normal pro MedMen z dílny agentury Mekanism. Spot pro kampaň režíroval Spike Jonze.
Všechny loňské vítězné práce najdete zde.