Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kdo naváže na All Blacks s „LGBT+“ dresy? Clio Sports uzavírá přihlašování

Clio Sports, prestižní soutěž světově nejlepších projektů z oblasti sportovní reklamy a marketingu, uzavírá přihlášky 31. července.

Akce Clio Sports vznikla v roce 2014 a je součástí Clio Awards, na kterých jsou od padesátých let minulého století oceňovány projekty v několika oborech: dnes v reklamě, módě, hudbě, zábavě, zdraví a sportu. Clio Sports se tradičně udělují v červnu, Clio Fashion & Beauty a Clio Music v září, Clio Entertainment a Clio Health v listopadu. Letos se však kvůli koronakrizi termíny posouvají. Aktualizovány jsou na clios.com.

Mezi vítězi loňského ročníku byla i kampaň American International Group (AIG) coby sponzora ragbyových týmů All Blacks s názvem Pride Jersey. Vytvořily ji agentury Hakuhodo a TBWA. Jedna z největších pojišťovacích společností světa dlouhodobě podporuje diverzitu a inkluzi, pro svůj projekt s novozélandskými reprezentacemi All Blacks si jako reklamní nosič vybrala jejich černé dresy. Materiál, z něhož byly utkány, umožňoval, aby se při jakémkoliv natažení duhově zbarvily. Čím větší byl tah, tím živější barvy LGBT+ komunit se objevily.

Reklama
ČEZ

Loni byl také na soutěži za celoživotní přínos sportovnímu marketingu oceněn americký skateboardista Tony Hawk.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)