Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jak se pandemie prohnala outdoorem

ADVERTORIAL Super poster: Klienti by se měli více zaměřit na venkovní reklamu, teď mají na trhu skvělé příležitosti.

Pandemie Covid-19 způsobila zmrazení většiny reklamních aktivit a zasáhla i společnost Super poster, která se orientuje především na velké outdoorové nosiče. „V dubnu a v květnu jsme byli nuceni zrušit několik kampaní. Velká většina se ale jen přesunula na další období,“ říká obchodní ředitel společnosti Super poster Josef Soušek.

Super poster, jehož doménou jsou stejnojmenné exkluzivní štítové plachty s plochou obvykle 120 metrů čtverečních, koupil zhruba před rokem CLV nosiče u čerpacích stanic. Pevné stojany se nacházejí hlavně na stanicích MOL, ÖMV, Benzina či Shell. Kromě podsvícených reklamních vitrín o rozměrech 156 na 200 centimetrů zahrnují informační panel ukazující teplotu, datum a čas.

Reklama
ČEZ

„Tyto plochy jsou dostupnější médium pro širší spektrum klientů. Úspěšně jej nabízíme jak pro celostátní kampaně, tak pro menší lokální akce. Čerpací stanice jsou dnes i místem nákupu nebo schůzek. S přicházející elektromobilitou se zde strávený čas bude ještě prodlužovat. A navíc, v České republice je jedna z nejhustších sítí čerpacích stanic v Evropě,“ pochvaluje si investici Josef Soušek a doplňuje, že nyní připravují změny v produkční části, takže už v krátké době budou u CLV zcela soběstační, a i grafické nebo tiskové služby budou prováděny in house.

Zásah ploch se měří

Společnost může klientům na konkrétních číslech doložit, jaký byl zásah jejich reklamních kampaní. Superpostery i CLV plochy jsou součástí měření Impact, které pro AMVR (Asociaci Měření Venkovní Reklamy) realizují společnosti Nielsen Admosphere a MGE Data. Poslední dva roky pracovaly zejména na aktualizaci mapových podkladů a dat o průjezdnostech.

„Dnes je v tomto měření více než šestnáct tisíc ploch a ve speciální aplikaci IDS (Inventory Delivery System) je možné vyhodnotit obvyklé mediální parametry jako GRP, reach či frekvence. Díky tomu už při plánování a výběru ploch poskytujeme klientům data o očekávaném výkonu kampaní,“ vysvětluje obchodní ředitel společnosti.

Navzdory koronavirové pandemii vidí Josef Soušek budoucí vývoj venkovní reklamy pozitivně. Český trh se podle něho stále vyvíjí a covid-19 jen urychlí změny, které by stejně přišly. Zase se projeví důraz na kvalitu, o horší plochy nebude zájem a trh se pročistí. Propad OOH byl celosvětově vyčíslen na více než dvacet procent, v České republice bude záviset na situaci v nejvíce zasažených sektorech.

„Ovšem pro klienty je celkově tento stav zcela ideální. Mohou si teď vybírat z většího počtu kvalitních volných ploch. Pro nás je důležité stále monitorovat, reagovat a přizpůsobovat se jejich aktuálním požadavkům. Jsme malá mediální firma se specifickým produktem — o to více se snažíme a dlouhodobě budujeme proklientský přístup. A v tom budeme pokračovat i teď v této krizové době,“ dodává Josef Soušek.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)