Potravinářská společnost Emco si na dlouhodobou spolupráci s influencery vybralo agenturu The Hive ze skupiny Konektor Place. Pro první kampaň k příležitosti oslav 30. výroční Emco na trhu The Hive zapojil například herečku Andreu Růžičkovou nebo moderátorku Gabrielu Laškovou. Spolupráce bude pokračovat letní kampaní, která má podpořit zájem o letošní cestování po Česku.
„Emco urazilo od svého založení v roce 1990 obrovský kus cesty, stále je ale hrdou českou rodinnou firmou. Zároveň víme, že nad snídaněmi od nás se schází i nespočet dalších rodin. Právě tento aspekt, jak je důležité, abychom drželi pohromadě, jsme chtěli v kampani vyzdvihnout. Se samotnou realizací už nám pomohla agentura The Hive,“ řekla Štěpánka Borisovová z Emco.
Agentura pro první kampaň vybrala čtyři influencerky – Lucii Křížkovou, Andreu Růžičkovou, Jitku Boho a Gabrielu Laškovou. Ty následně sdílely rodinné fotky z dětství spolu s pokusem o věrnou kopii ze současnosti.
Spolupráce s The Hive navazuje na dlouhodobou spolupráci Emco a PR.Konektor, další společnosti ze skupiny Konektor Place.
Kromě oslav 30 let na trhu letos u Emca proběhla i změna ve vedení – zakladatele Zdeňka Jahodu v něm vystřídal syn Martin, který v předchozích letech působil v firmě jako ředitel marketingového a následně exportního oddělení.