Dlouholetá spolupráce marketingové agentury Bistro Social ze sítě Dentsu Aegis Network a největší social media platformy Facebook vyústila v získání prestižní certifikace. Pro agenturu a její klienty to znamená především rozšíření možnosti spolupráce, přednostní přístup k novým produktům a speciální zákaznickou podporu přímo od Facebooku.
„Když jsme před šesti lety s Honzou Galgonkem agenturu zakládali, bylo naším společným cílem vybudovat nejlepší specializovaný tým na trhu. Uznání přímo ze strany Facebooku vnímáme jako signál, že jdeme správnou cestou,“ říká Managing Director Bistro Social Ondřej Pavelek.
Agenturní tým navíc získá přístup k pravidelným Blueprint certifikacím, odborným eventům a analytickým nástrojům požívaným nad rámec běžných služeb. V současné době spravuje kampaně více než osmdesáti značkám na evropských trzích v celkovém objemu přesahujícím pět milionů euro ročně.
Mezi držitelé statutu Facebook Marketing Partner patří také například Social Sharks, Social Bakers nebo také Advisio.