České zastoupení automobilky Toyota spouští vlastní e-shop s brandovaným oblečením, módními doplňky a volnočasovým vybavením. Chce tak zvýšit povědomí o značce.
Brandované oblečení a doplňky byly v Toyotě dosud určené primárně pro dealery, kteří je využívali při péči o zákazníky a prodeji aut. Nyní automobilka nabídku rozšiřila i pro širokou veřejnost.
„Naším cílem bylo vybudovat plnohodnotný e-shop nabízející produkty prvotřídní kvality. Jejich výběr podléhá velmi pečlivé selekci. Plánujeme pravidelně představovat nové kolekce, které odpovídají aktuálním trendům i požadavkům těch nejnáročnějších zákazníků. Věříme, že díky tomu nejde jen o obyčejný merchandising, ale o věci, které budou chtít fanoušci Toyoty používat kvůli jejich funkčnosti, ne jen kvůli logu, které je na nich našité,“ popisuje PR manažerka české Toyoty Jitka Jechová.
Web shop.toyota.cz funguje jako plnohodnotný e-shop, na který odkazují také oficiální stránky české Toyoty. Internetový obchod nabízí oblečení sportovního i městského stylu, módní doplňky, jako jsou sluneční brýle, čepice či náramky, zavazadla a doplňky na cestování, ale k dispozici je tu také speciální edice kolekce Gazoo Racing odkazující k motorsportu.
Protože je Toyota oficiálním partnerem olympijských her a také Českého olympijského týmu, nechybí ani olympijská kolekce. Zákazníci tu najdou i sekci pro děti, kde je k dispozici nejen oblečení v malých velikostech, ale také hlavolamy či společenské hry.
V rámci spuštění e-shopu vznikla série fotografií a videí představující jednotlivé produkty a jejich detaily. Tento obsah slouží nejen k propagaci, ale bude také součástí samotného e-shopu, kde poslouží zákazníkům, aby si udělali konkrétní představu o kupovaném zboží.
Toyota, která má tržní kapitalizaci přes 210 miliard dolarů, je nejhodnotnější automobilovou značkou současnosti, uvedla minulý týden společnost Bloomberg.