Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Středočeský kraj láká na 72 královských hodin. „Chceme prodloužit pobyt turistů“

Středočeská centrála cestovního ruchu připravila ve spolupráci s agenturou LuckyU kreativní zpracování kampaně Střední Čechy královské, která má za cíl zvýšení turistického ruchu ve Středočeském kraji.

Kampaň má oslovit nejen Středočechy, ale i Pražany a obyvatele celé republiky, aby spolu s ambasadory objevovali krásy středních Čech. Tvářemi kampaně „A jak si svých královských 72 hodin užijete vy?“ jsou ambasadoři středních Čech: Ondřej Synek, Michal Dvořák, Felix Slováček, Andrea Kalivodová, Viliam Sivek, Denisa Helceletová a Václav Noid Bárta. 

„Kampaň ukazuje formou vizuálního triptychu, co všechno lze stihnout objevit za tři dny ve Středočeském kraji – od návštěv hradů a zámků, přes lázně až po muzea a krásnou přírodu,“ říká ředitelka centrály Mgr. Zuzana Vojtová.

Reklama
ČEZ

Kampaň poběží v několika vlnách od června až do prosince. K oslovení  široké veřejnosti se připravuje komplexní kampaň. Využijeme na CLV, OOH, dále se připravuje PR a online kampaň s atraktivními soutěžemi pro širokou veřejnost a komunikací 72 hodin.  

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)