Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Soutěž LEMUR 2020 vrcholí. Vyhlášení vítězů proběhne online ve čtvrtek

Jubilejní patnáctý ročník oborové soutěže LEMUR – Česká cena za Public Relations, kterou pořádá Asociace public relations (APRA), vyvrcholí finálovým večerem, kde převezmou ocenění tvůrci nejlepších projektů v oblasti PR a komunikace. Letos slavnostní večer poprvé proběhne online formou, živý videopřenos z akce nabídneme na MAM.cz.

Akce proběhne ve čtvrtek 11. června 2020 od 19:00 hodin. Večerem nejen z Centra současného umění DOX+ bude provázet herec a moderátor Mikuláš Křen.

V každé kategorii budou z nominovaných finalistů vyhlášena první tři místa. „Udělíme i ocenění Absolutnímu vítězi, cenu za přínos oboru public relations a také vyhlásíme dva nejlepší tiskové mluvčí. Mluvčího státní správy a mluvčího soukromého sektoru,“ říká člen výkonné rady APRA Michal Hoblík, který je zodpovědný za soutěž LEMUR.

Reklama
Know

Z prvního kola hodnocení se do finále probojovalo 135 prací, z nichž nejvyšší počet nominací získala agentura Ogilvy (20) následovaná agenturami AMI Communications (16) a Bison&Rose (12).

Osm komisí složených ze šedesátky odborníků na public relations a komunikaci posuzovalo a ohodnotilo 243 přihlášek, ve kterých letos dominovala agentura Ogilvy s nejvyšším počtem přihlášek (33), následovala agentura AMI Communications s 29 a Bison&Rose s 25 přihláškami. Mezi finalisty se také probojovalo 10 tiskových mluvčí ze soukromého sektoru a státní správy.

V rámci soutěže jsou oceňovány PR projekty realizované v období roku 2019 až do února 2020, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)