Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PwC spojilo síly s Konektor Social. V nové HR kampani hledají nadějné auditory

Konektor Social pro poradenskou společnost PwC připravuje kreativní koncept HR hiringové kampaně, na starosti má i samotnou exekuci projektu. Kampaň je zaměřena na absolventy vysokých škol hledající první zaměstnání na plný úvazek. Druhotným cílem kampaně je i celková podpora brandu PwC jako společnosti, pro kterou jsou důležité nejen profesní schopnosti, ale také work-life balance jejich zaměstnanců.

Náborová kampaň PwC cílí na absolventy ekonomických vysokých škol. Ideálními kandidáty jsou lidé s ambicemi se zájmem o startupy i fintech inovace, kteří ale zároveň kladou důraz na zdravý work-life balance. To je také hlavní linka hiringové kampaně.

„Náborová komunikace Velké čtyřky mezi sebou bývá snadno zaměnitelná. V rámci nové kampaně jsme se proto snažili odlišit. Tomu jsme přizpůsobili i vizuální vyznění. Pracujeme s čistým designem a jednoduchými tvary, zároveň jsme vsadili na fotografie, které předávají jasnou emoci, ale bez přehnaných póz a falešných úsměvů“, říká Barbora Stará z Konektor Social.

Reklama
ČEZ

„Konektor Social reagoval na náš brief kreativním konceptem, který je postaven na autentickém příběhu našich kolegů. Kolegů, kteří chtějí plně rozvíjet svůj talent a potenciál v práci, ale i mimo ni. Kampaň nám v cílové skupině velmi dobře performuje a navíc se s ní identifikují i naši zaměstnanci,“ uvádí Marek Mráz, marketingový lídr PwC. 

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)