Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

POP Airport spustil nákupy přes Instagram. Účastnilo se sedm tisíc lidí

Premium Outlet Prague Airport (POP Airport) digitalizuje kamenný retail: umožňuje nákupy přes sociální síť Instagram, konkrétně prostřednictvím live streamu v reálném čase a Instagram stories.

POP Airport uvádí v tiskové zprávě, že nápad na Instagram Shopping Live vznikl během koronavirové krize. Měl podpořit nájemce a pomoci jim v nelehké době s prodeji.

Nákupní akce se během uzavření obchodů konaly třikrát a zúčastnilo se jich více než sedm tisíc lidí. I proto POP Airport plánuje další kola: proběhnou vždy ve středu jednou za čtrnáct dní – na instagramovém profilu @premiumoutletpragueairport.

Reklama
ČEZ

Během koronavirové pandemie probíhal Instagram Shopping Live vždy v  jednom vybraném obchodě, například v My Style Milano, POP Woman nebo POP Man. Jedny z příštích živých přenosů proběhnou z obchodů značek Desigual, Bogner, Time Out, Lee Cooper či Adidas.

Produkty byly v rámci akce představovány ve spolupráci se stylisty na modelkách a modelech, díky čemuž si je diváci mohli detailně prohlédnout.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)