Reklama
Megaboard

POP Airport spustil nákupy přes Instagram. Účastnilo se sedm tisíc lidí

Premium Outlet Prague Airport (POP Airport) digitalizuje kamenný retail: umožňuje nákupy přes sociální síť Instagram, konkrétně prostřednictvím live streamu v reálném čase a Instagram stories.

POP Airport uvádí v tiskové zprávě, že nápad na Instagram Shopping Live vznikl během koronavirové krize. Měl podpořit nájemce a pomoci jim v nelehké době s prodeji.

Nákupní akce se během uzavření obchodů konaly třikrát a zúčastnilo se jich více než sedm tisíc lidí. I proto POP Airport plánuje další kola: proběhnou vždy ve středu jednou za čtrnáct dní – na instagramovém profilu @premiumoutletpragueairport.

Během koronavirové pandemie probíhal Instagram Shopping Live vždy v  jednom vybraném obchodě, například v My Style Milano, POP Woman nebo POP Man. Jedny z příštích živých přenosů proběhnou z obchodů značek Desigual, Bogner, Time Out, Lee Cooper či Adidas.

Produkty byly v rámci akce představovány ve spolupráci se stylisty na modelkách a modelech, díky čemuž si je diváci mohli detailně prohlédnout.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále