„Pohněme s tím. Společně!“ Kreativu volební kampaně TOP 09 zajistí Politinkers

V říjnu v Česku proběhnou krajské a senátní volby. Kreativu kampaně TOP 09 dostala na starost agentura Politinkers, která už v minulosti se stranou spolupracovala.

Heslo kampaně zní „Pohněme s tím. Společně!“. „Naším cílem bylo vytvořit dynamické sdělení, které apeluje na voliče, vybízí ke změně a zároveň se dalo kreativně aplikovat jako jednotící linka na všechny segmenty kampaně,“ říká majitel a ředitel agentury Politinkers Karel Kreml.

Jednotlivé headliny využité v kampani budou minimalistické. „Každý headline, který uvidíte, bude mít právě tři slova ve formátu ‚nabídka místo stávajícího stavu‘. Chtěli jsme vystoupit z řady dlouhých sdělení, které na nás před každými volbami strany vytasí. Nám se podařilo Topku přesvědčit, že méně v tomhle případě znamená více,“ říká Kreml.

Vizuály vsází na výrazný duo tón, podobně jako tomu bylo i v evropských volbách. „Na základě dobrého výsledku v evropských volbách a reakcí veřejnosti jsme se rozhodli pokračovat a stylizovat veškeré vizuály do duo tónu, který na první pohled TOP 09 a její partnery odlišuje od všech ostatních,“ dodává Kreml z Politinkers.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard