V říjnu v Česku proběhnou krajské a senátní volby. Kreativu kampaně TOP 09 dostala na starost agentura Politinkers, která už v minulosti se stranou spolupracovala.
Heslo kampaně zní „Pohněme s tím. Společně!“. „Naším cílem bylo vytvořit dynamické sdělení, které apeluje na voliče, vybízí ke změně a zároveň se dalo kreativně aplikovat jako jednotící linka na všechny segmenty kampaně,“ říká majitel a ředitel agentury Politinkers Karel Kreml.
Jednotlivé headliny využité v kampani budou minimalistické. „Každý headline, který uvidíte, bude mít právě tři slova ve formátu ‚nabídka místo stávajícího stavu‘. Chtěli jsme vystoupit z řady dlouhých sdělení, které na nás před každými volbami strany vytasí. Nám se podařilo Topku přesvědčit, že méně v tomhle případě znamená více,“ říká Kreml.
Vizuály vsází na výrazný duo tón, podobně jako tomu bylo i v evropských volbách. „Na základě dobrého výsledku v evropských volbách a reakcí veřejnosti jsme se rozhodli pokračovat a stylizovat veškeré vizuály do duo tónu, který na první pohled TOP 09 a její partnery odlišuje od všech ostatních,“ dodává Kreml z Politinkers.