Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Podcast roku: anketu ovládly pořady Vyhonit ďábla a Vinohradská 12

Ve středu 10. června vyhlásila mediální skupina Active Radio vítěze 2. ročníku soutěže Podcast roku. Sekci Autorský podcast ovládl pořad Vyhonit ďábla, v kategorii Veřejnoprávní podcast pak jednoznačně zvítězil zpravodajský pořad Vinohradská 12 z dílny Českého rozhlasu. Letošní ročník proběhl celý online – jak hlasování, tak i vyhlášení výsledků.

„Velmi nás potěšil letošní velký zájem o soutěž Podcast roku jak ze strany hlasujících, tak ze strany samotných tvůrců,“ komentoval soutěž Lubor Zoufal, head of digital and strategic development společnosti Active Radio. V rámci Autorského podcastu obdržel nejvíce hlasů podcast Vyhonit ďábla, zaměřený na popírání sexuálních tabu, druhou příčku obsadila společenská Linka Terezy Salte a Karla Kováře, třetí místo připadlo pořadu nejen o sportovní tématice Tak určitě.

„Výsledky u podcastů od soukromých médií se měnily do poslední chvíle podle toho, jak tvůrci vyzývali posluchače k zapojení do soutěže,“ dodal Lubor Zoufal. V kategorii Veřejnoprávní podcast obsadily všechny tři medailové pozice pořady Českého rozhlasu. S velkým náskokem zvítězila zpravodajská Vinohradská 12, stříbro získala zábavná girl talk Buchty a bronz si odnesl Host Lucie Výborné.

Reklama
MMcite

„Je vidět, že oblíbené jsou mezi posluchači nejen formáty, které vznikly jako původní podcasty jako první zpravodajský podcast Vinohradská 12 nebo zábavný girl talk Buchty. Ale vyhledávané jsou rovněž rozhovory v pořadu Host Lucie Výborné, který je vlajkovou lodí v lineárním vysílání,“ uvedla za Český rozhlas šéfredaktorka Radia Wave a členka odborné poroty Podcast roku Iva Jonášová. U odborné poroty rovněž zabodovala Vinohradská 12, druhou příčku pak udělila porota rozhovorům Tomáše Jirsy a Michala Půra Insider a třetí podcastu Petra Máry, zabývajícímu se technologiemi a osobním rozvojem.

„Pro všechny výherce máme připravené hodnotné ceny. Vítězům prvních míst k tomu přidáváme ještě nabídku mediálního plnění v hodnotě 50 000 Kč na podporu jejich podcastů, rozhovor ve zpravodajském Rádiu Z a také v časopise Reflex,“ doplňuje Lubor Zoufal.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)