Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Propad tisku. Krize srazila prodeje deníků i o desítky procent, nejvíce trpěl Sport

Neprodávanějším českým deníkem zůstal Blesk, přestože oproti stejnému období loni jeho čísla klesly o celou čtvrtinu. Koronavirová krize nejvíce zasáhla čísla Sportu, vyplývá z dubnových dat zveřejněných Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR.

Pandemie v měřeném období prakticky zastavila veškeré sportovní zápolení, a tak prudce spadly prodeje deníku Sport – na 16 385. Ve srovnání s dubnem 2019 to byl pokles téměř o 50 %, oproti březnu 2020 pak o 25 %.

Krizi naopak nejlépe čelily Deník, Právo a Aha. Ty udržely mínusová čísla meziměsíčních změn do tří procent.

Reklama
ČEZ

Duben 2020Březen 2020Meziměsíční změnaDuben 2019Meziroční změna
Blesk141 789 152 759 -7,2% 188 939 -25,0%
MF Dnes93 955 100 954 -6,9% 111 572 -18,7%
Deník88 817 91 486 -2,9% 103 063 -15,8%
Právo58 138 59 853 -2,9% 66 581 -12,7%
Aha!35 151 36 035 -2,4% 43 508 -19,2%
Lidové noviny25 827 29 450-12,3% 33 011 -21,8%
Hospodářské noviny25 929 28 386 -8,7% 32 757 -20,8%
Sport16 38522 135 -25,6% 31 525 -48,0%
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu