Propad tisku. Krize srazila prodeje deníků i o desítky procent, nejvíce trpěl Sport

Neprodávanějším českým deníkem zůstal Blesk, přestože oproti stejnému období loni jeho čísla klesly o celou čtvrtinu. Koronavirová krize nejvíce zasáhla čísla Sportu, vyplývá z dubnových dat zveřejněných Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR.

Pandemie v měřeném období prakticky zastavila veškeré sportovní zápolení, a tak prudce spadly prodeje deníku Sport – na 16 385. Ve srovnání s dubnem 2019 to byl pokles téměř o 50 %, oproti březnu 2020 pak o 25 %.

Krizi naopak nejlépe čelily Deník, Právo a Aha. Ty udržely mínusová čísla meziměsíčních změn do tří procent.

Duben 2020Březen 2020Meziměsíční změnaDuben 2019Meziroční změna
Blesk141 789 152 759 -7,2% 188 939 -25,0%
MF Dnes93 955 100 954 -6,9% 111 572 -18,7%
Deník88 817 91 486 -2,9% 103 063 -15,8%
Právo58 138 59 853 -2,9% 66 581 -12,7%
Aha!35 151 36 035 -2,4% 43 508 -19,2%
Lidové noviny25 827 29 450-12,3% 33 011 -21,8%
Hospodářské noviny25 929 28 386 -8,7% 32 757 -20,8%
Sport16 38522 135 -25,6% 31 525 -48,0%
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345