Mediálně analytické oddělení ODS vede Roman Binder. Přichází z AMI Communications

Na pozici vedoucího mediálně analytického oddělení Občanské demokratické strany nastoupil Roman Binder. Do ODS přichází po 14 letech v PR agentuře AMI Communications, kde dosud vedl oddělení Průmyslu. 

„Mým cílem je využít zkušenosti z privátního sektoru pro komunikaci Občanské demokratické strany, ať už v oblasti media relations, marketingu, tak přímé komunikace prostřednictvím sociálních sítí. V blízké době přede mnou a celým týmem stojí výzvy v podobě krajských a senátních voleb na podzim tohoto roku a následně o rok později volby parlamentní,“ říká Roman Binder. 

Vystudoval Politologii a Mezinárodní vztahy a evropská studia na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity. Následně 14 let působil v největší české PR agentuře AMI Communications, nejprve v oddělení Financí a následně Průmyslu, které posledních 7 let z pozice Senior Account Director vedl a staral se o komunikaci firem jako ČEZ, Liberty Ostrava, Accolade, Škoda Transportation, Zetor a mnoha dalších.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard