Reklama
Megaboard

Marketing společnosti Capexus povede Radim Petlach. „Čest i výzva,“ říká

Společnost Capexus, která navrhuje a realizuje kancelářské a obchodní prostory, mění marketingového ředitele. Po téměř šesti letech firmu opouští Michaela Kopecká a nahrazuje ji Radim Petlach, jenž dříve působil ve společnosti Philips.

„Radim Petlach má za sebou pracovní zkušenosti z marketingu velkých nadnárodních firem jako Philips nebo Procter & Gamble. Prioritami bude posílení pozice značky na realitním trhu a zvýraznění komunikace služeb design & build, poradenství v oblasti pracovního prostředí (workplace consultancy) a zajištění technologického vybavení kanceláří,“ říká Daniel Matula, jednatel společnosti Capexus . Petlach se bude soustředit také na vytváření a posilování vztahu s klienty.

„Svůj start vnímám jako čest i výzvu zároveň. V současnosti se setkáváme s měnícími se požadavky a potřebami klientů tak, aby pracovní prostředí vyhovovalo novým standardům. Společně s celým marketingovým týmem budu usilovat o to, aby se naši stávající i noví klienti dozvěděli o všech službách, které jim v této souvislosti můžeme nabídnout,“ komentuje své cíle Radim Petlach.

Petlach (28) do společnosti Capexus přichází po tříleté zkušenosti v marketingovém oddělení firmy Philips, kde od září 2019 působil na pozici Senior Marketing Specialist. Dříve pracoval ve společnostech Procter & Gamble a ExxonMobil. Radim Petlach je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, kde získal titul Ing. v oboru Mezinárodní obchod na Fakultě mezinárodních vztahů.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále