Společnost Capexus, která navrhuje a realizuje kancelářské a obchodní prostory, mění marketingového ředitele. Po téměř šesti letech firmu opouští Michaela Kopecká a nahrazuje ji Radim Petlach, jenž dříve působil ve společnosti Philips.
„Radim Petlach má za sebou pracovní zkušenosti z marketingu velkých nadnárodních firem jako Philips nebo Procter & Gamble. Prioritami bude posílení pozice značky na realitním trhu a zvýraznění komunikace služeb design & build, poradenství v oblasti pracovního prostředí (workplace consultancy) a zajištění technologického vybavení kanceláří,“ říká Daniel Matula, jednatel společnosti Capexus . Petlach se bude soustředit také na vytváření a posilování vztahu s klienty.
„Svůj start vnímám jako čest i výzvu zároveň. V současnosti se setkáváme s měnícími se požadavky a potřebami klientů tak, aby pracovní prostředí vyhovovalo novým standardům. Společně s celým marketingovým týmem budu usilovat o to, aby se naši stávající i noví klienti dozvěděli o všech službách, které jim v této souvislosti můžeme nabídnout,“ komentuje své cíle Radim Petlach.
Petlach (28) do společnosti Capexus přichází po tříleté zkušenosti v marketingovém oddělení firmy Philips, kde od září 2019 působil na pozici Senior Marketing Specialist. Dříve pracoval ve společnostech Procter & Gamble a ExxonMobil. Radim Petlach je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, kde získal titul Ing. v oboru Mezinárodní obchod na Fakultě mezinárodních vztahů.