Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Livesport kupuje Kinobox. Obsah chce využít pro chystanou televizi

Česká technologická společnost Livesport koupila od producenta a režiséra Petra Vachlera projekt Kinobox.cz. Obsah filmového portálu, jehož redakci nově povede publicista Kamil Fila, plánuje Livesport v budoucnu využít i pro svou chystanou televizi.

Kinobox funguje již od roku 1993, kdy v České televizi každý týden uvádět přehled filmových novinek.. Ve své době nejsledovanější pořad ČT2 později přešel na internet a momentálně je server Kinobox.cz nejčtenějším českým filmovým online magazínem.

„Naším cílem je udělat z Kinoboxu bránu do světa videozábavy pro filmové a seriálové fanoušky. Vytvoříme komplexní databázi audiovizuálních děl, která komukoli na míru usnadní orientaci v nepřeberné nabídce filmů a pořadů. Chceme zúročit zkušenosti se šířením informací a přinést filmovým příznivcům podobný servis, na jaký jsou zvyklí naši sportovní fanoušci. Kinobox v budoucnu obohatíme o streaming televizního vysílání, proto jej bude provozovat naše společnost Livesport TV,“ uvedl CEO Livesportu Martin Hájek.

Reklama
ČEZ

Petr Vachler sice s Livesportem podepsal smlouvu o prodeji Kinoboxu, ale projekt neopouští. „Mám radost, že pro Kinobox.cz zůstávám v roli konzultanta. Přece jen jsem filmu, zejména českému, zasvětil v nejrůznějších formách mnoho let. A Kinobox pro mě znamenal hodně. Roky televizní podoby strávené s moderátory Romanem Holým, Milošem Kohoutem či později s Petrem Čtvrtníčkem byly úžasné, stejně jako v posledních letech objevovat jeho internetovou podobu,“ říká režisér, producent a scénárista.

„Život a celá naše existence se skládá z fází, a to různě dlouhých. Vzdát se něčeho s radostí je dárek, když víte, že vaše dílo poroste a bude v dobrých rukou. Martin Hájek mě o tom přesvědčil a já téměř po třiceti letech s klidem předávám Kinobox, aby rostl rychleji a více, než já sám bych mu mohl dnes dopřát,“ dodává s dobrou náladou Vachler.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)