Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Košík.cz představil vlastní značku Authentic. Sází na světové kuchaře

Online supermarket Košík.cz představil vlastní privátní značku Authentic. Ta nejprve začne nabízet hotová jídla od šéfkuchařů, poté chce sortiment produktů rozšířit.

„Authentic je projekt, který snese evropské srovnání. Vzniká společný label pro desítky malých i velkých regionálních výrobců ze světa i Česka a prostor pro prezentaci šéfkuchařů jakožto zástupců světové gastronomie ze všech kontinentů. Pro naše zákazníky připravíme ty nejzajímavější produkty – například sýry, oleje, koření, masné výrobky nebo trvanlivé speciality podle konkrétních regionálních receptur a v naprosto výjimečné kvalitě, ale také širokou paletu světových specialit v podobě čerstvých hotových jídel,” zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Jídlo bude mít své garanty

Projekt cílí na zákazníky, kteří hledají potraviny typické pro světovou i lokální gastronomii. Mezi privátními značkami Košíku se stane Authentic novou vlajkovou lodí, nabízející desítky produktů z konkrétních světových regionů, ale také českých a moravských krajů, a to napříč celým portfoliem.

Reklama
ČEZ

Zachlazená hotová jídla koncept nové značky představí jako první. K jejich výrobě přizval Košík šéfkuchaře z několika kontinentů, kteří se proslavili vařením pokrmů podle tradičních receptur ze své domoviny. Každá porce bude mít svého garanta právě v podobě konkrétní osoby. V první fázi budou pro Authentic vařit indický šéfkuchař Vijay Chandran, asijské speciality připraví Aung Myo Min, vegetariánskou kuchyni zastoupí Hamed Mali a středozemní Raed Mali.

„Chceme vytvořit značku, která bude mít podobnou autoritu jako oficiální certifikace regionálních specialit. S tím rozdílem, že u nás za ni bude ručit vždy konkrétní člověk z masa a kostí, tedy dodavatel nebo šéfkuchař,“ zakončuje Jeřábek. „Ideálně tak, abyste si daného člověka mohli třeba vyhledat na sociálních sítích a poděkovat mu za to, jak skvělé produkty vyrábí.”

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)