Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kdo míří na tržnici? Nové Holešovice příležitostí pro gastro provozy

Za patnáct let bude snad možné se projít čerstvě opravenou Holešovickou tržnicí. O tuto památkově chráněnou lokalitu, kterou se pražský magistrát rozhodl „oživit“, projevují již nyní zájem potenciální nájemci. MAM zjišťoval, jaká jména se mezi budoucími provozovateli mohou objevit.

„V Holešovické tržnici se musí zvolit kombinace nájemníků, kteří sem přitáhnou lidi a zajistí nějakou návštěvnost, protože se nejedná o místo s přirozenou vysokou frekvencí lidí, jako by byl nějaký dopravní uzel. Na příkladu Alzy je ale vidět, že to možné je, částečně i díky parkovacím místům, se kterými se v Holešovicích počítá,“ říká Tomáš Beránek z CZ Retail Advisors, který projekt přirovnává k úspěšné Hale Koszyky v polské Varšavě.

Podle Beránka má tržnice potenciál přilákat i turisty, kteří ale potřebují určitý objem nabídky a nebudou cestovat z centra za jedním obchodem. Zároveň však říká, že lokalita Holešovic má tu výhodu, že na aktuálně masivně zasažený cestovní ruch nemusí spoléhat. Oporou projektu budou podle něj gastro provozy, které by tržnici měly osidlovat ve větších celcích. Podle Milana Mašši, vedoucího týmu pronájmu maloobchodních prostor v CBRE, je tento projekt, který bude přínosný pro místní obyvatele, příležitostí pro maloobchodníky a zároveň lákadlem pro turisty, dobrou volbou.

Reklama
MMcite

„Podobná místa jsou vidět ve Vídni, Mnichově i v Budapešti, Prahu projekt určitě pozvedne,“ říká Mašša a stejně jako Beránek zdůrazňuje, že základním prvkem konceptu by mělo být silné zastoupení gastronomie, foodhall a farmářské trhy.

K tomu, jaké značky či provozovatelé se o prostory v tržnici zajímají a s kým Praha jedná, se vedení města nevyjádřilo. Podle zjištění MAM ale nová koncepce zaujala například Bageterii Boulvard.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 22. června 2020. Předplatit si ho můžete zde.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)