Elektronickou cigaretu blu prodává skupina Imperial Brands na tuzemském trhu od loňského října a je dostupná na více než 1000 prodejních místech. Od letošního května ji nabízí i na speciálním e-shopu.
„E-shop je dalším z nástrojů, díky kterému můžeme být se zákazníky v kontaktu. Od testování přes nákup a následnou komunikaci až po servis,“ uvedl Martin Marek, manažer produktů nové generace v Imperial Brands.
Podle Marka se spuštěním webového obchodu dokončila provázanost zákaznické podpory v online a offline prostředí. Do rozvoje značky firma podle marketingového manažera Bojana Stoevského firma investovala více než 20 milionů korun.
„Na e-shopu naleznou uživatelé nejen nabídky jako je doprava zdarma nebo speciální akce na příchutě, o něž je po květnovém zákazu mentolových cigaret výrazně větší zájem, ale třeba i dlouhodobý věrnostní program, možnost vyjádřit svůj názor na značku, či se zapojit do programu blu Care,“ uvedl Stoevski.