Imperial Brands podporuje prodej vaporizéru blu i novým e-shopem

Elektronickou cigaretu blu prodává skupina Imperial Brands na tuzemském trhu od loňského října a je dostupná na více než 1000 prodejních místech. Od letošního května ji nabízí i na speciálním e-shopu.

„E-shop je dalším z nástrojů, díky kterému můžeme být se zákazníky v kontaktu. Od testování přes nákup a následnou komunikaci až po servis,“ uvedl Martin Marek, manažer produktů nové generace v Imperial Brands.

Podle Marka se spuštěním webového obchodu dokončila provázanost zákaznické podpory v online a offline prostředí. Do rozvoje značky firma podle marketingového manažera Bojana Stoevského firma investovala více než 20 milionů korun.

„Na e-shopu naleznou uživatelé nejen nabídky jako je doprava zdarma nebo speciální akce na příchutě, o něž je po květnovém zákazu mentolových cigaret výrazně větší zájem, ale třeba i dlouhodobý věrnostní program, možnost vyjádřit svůj názor na značku, či se zapojit do programu blu Care,“ uvedl Stoevski.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia