Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Imperial Brands podporuje prodej vaporizéru blu i novým e-shopem

Elektronickou cigaretu blu prodává skupina Imperial Brands na tuzemském trhu od loňského října a je dostupná na více než 1000 prodejních místech. Od letošního května ji nabízí i na speciálním e-shopu.

„E-shop je dalším z nástrojů, díky kterému můžeme být se zákazníky v kontaktu. Od testování přes nákup a následnou komunikaci až po servis,“ uvedl Martin Marek, manažer produktů nové generace v Imperial Brands.

Podle Marka se spuštěním webového obchodu dokončila provázanost zákaznické podpory v online a offline prostředí. Do rozvoje značky firma podle marketingového manažera Bojana Stoevského firma investovala více než 20 milionů korun.

Reklama
ČEZ

„Na e-shopu naleznou uživatelé nejen nabídky jako je doprava zdarma nebo speciální akce na příchutě, o něž je po květnovém zákazu mentolových cigaret výrazně větší zájem, ale třeba i dlouhodobý věrnostní program, možnost vyjádřit svůj názor na značku, či se zapojit do programu blu Care,“ uvedl Stoevski.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)