Do vedení logistického startupu DoDo nastupuje na pozici ředitele strategických projektů Richard Vlček (45). Bude mít na starosti především další expanzi na zahraniční trhy a uzavírání klíčových partnerství na domácím trhu.
„Otevírání nových trhů a projektů v rámci nich je samozřejmě velkou výzvou. Nemáte totiž silnou lokální podporu jako na domácím trhu a expanzi komplikuje i aktuální situace, kdy je volný pohyb lidí do zahraničí velmi omezen. Velkou výhodou pro mě ale je, že je DoDo tělem i duší technologickou firmou. Všechny procesy jsou tedy kompletně digitální a od začátku připravené na snadné škálování i expanzi na další trhy,“ komentuje Richard Vlček.
Jedním z prvních projektů Richarda Vlčka v novém působišti je expanze DoDo do Maďarska, ke které nakonec došlo o několik měsíců dříve, než bylo v plánu.
Vlček prošel vedením firem jako The Phone House, Sparkys, Piccollo a zajišťoval rovněž významnou akvizici značky LOAP řetězcem Sportisimo.