Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Cannes Lions ocenil agentury desetiletí. Zlatou palmu získala MJZ USA

Festival kreativity Cannes Lions letos kvůli pandemii proběhl online pod názvem Lions Live. Místo tradičních zlatých lvů v jednotlivých kategoriích ocenil agentury za dlouhodobé úspěchy během uplynulé dekády.

Úspěchy ve vytrvale kreativní práci za poslední desetiletí shrnul festival Cannes Lions do letos poprvé publikované zprávy Lions Creativity Report of the Decade. Rozdělil v ní uznání pro šest regionů a sedm globálních kategorií.

Nejvyšší ocenění Zlatou palmu dekádysi vysloužila agentura MJZ USA, která posledních deset let v Cannes sbírala zlaté lvy každý rok. Mezi svá ocenění počítá dvě Zlaté palmy, 40 Grand Prix, 5 lvů za kreativní efektivitu, osm titanových, 464 zlatých, 844 stříbrných, 1385 bronzových i jednoho skleněného lva a k tomu ještě 4 lvi za inovace a 7 za produktový design.

Reklama
ČEZ

Ve spolupráci se sesterskou organizací WARS také ve studii prezentované práce okomentoval a zanalyzoval. „Vstupujeme do nového desetiletí a je důležité se ohlédnout za všemi těmito projekty, které jsou základem naší kreativity. Budou pro nás představovart standard pro následující dekádu. Zpráva Lions Creativity Report of the Decade poskytuje hluboký vhled a inspiraci od společností, jejichž úspěchy jsou dlouhotrvající díky tomu, že se rok od roku rozvíjejí a inovují.  Můžeme se od nich hodně naučit,“ uvedl ředitel Cannes Lions Simon Cook ke zprávě, která je na dostupná na webu festivalu.

Ceny za desetiletí byly předávány během celého týdne konání Lions Live.

Vítězové

Regionální agentura dekády pro Pacifik: Colenso BBDO Auckland

Regionální agentura dekády pro Blízký východ a Afriku: VMLY&R Dubai (dříve Y&R Dubai)

Regionální agentura dekády pro Asii: Dentsu Tokyo

Regionální agentura dekády pro Evropu: adam&eveDBB London

Regionální agentura dekády pro Jižní Ameriku: AlmapBBDO São Paulo

Regionální agentura dekády pro Severní Ameriku: Wieden+Kennedy Portland

Nezávislá agentura dekády: Wieden+Kennedy Portland

Brand marketér dekády: Procter & Gamble

Agentura dekády: AlmapBBDO São Paulo

Síť dekády: BBDO Worldwide

Holdingová společnost dekády: WPP

Zlatá palma dekády: MJZ USA

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)