Brněnská marketingová agentura Proficio se dohodla na majetkovém propojení s webovým studiem Porta Design a stala se jeho 100% vlastníkem.
„Po několikaleté známosti a spolupráci na různých projektech jsme se domluvili na sloučení. Dávalo nám to vždy velký smysl. Vnímali jsme, jak je důležité, aby marketingové aktivity fungovaly v synergii s uživatelským zážitkem a výkonností webu. A to teď dovedeme klientům zajistit zase o pořádný kus lépe,“ vysvětluje Petr Halík, CEO a zakladatel agentury Proficio.
Diskuze a řešení potřebných náležitostí trvaly několik měsíců. „Máme radost, že jak po lidské, tak i procesní stránce se vše vyvíjelo hladce. Porta bude i nadále působit jako samostatná společnost,“ doplňuje Ondřej Janus.
Ondřej Janus v Proficiu působil jako Head of UX team. Po akvizici se spolu se svým týmem plynule přesunul do Porty. Janus se zároveň stal jedním ze tří jednatelů a bude pracovat jako Managing Director. Z původních zakladatelů Porty zůstává dál v řízení Lukáš Cafourek. „Delší dobu jsem vnímal, že je potřeba posunout naše služby na vyšší úroveň. V Proficiu jsme získali silného partnera, se kterým se můžeme společně ještě více rozvíjet,“ říká Lukáš Cafourek, Creative Director Porty.