Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vejtruba marketingovým ředitelem Savencia. „Chci, aby naše značka byla první“

Novým marketingovým ředitelem sýrařské společnosti Savencia byl jmenován David Vejtruba. Střídá Davida Perutku, jenž ze společnosti odchází.

„Myslím si, že můžu přinést nový pohled na středně a dlouhodobou strategii,“ přibližuje svoji vizi David Vejtruba.

Ten se pohybuje v oblasti FMCG už více než sedmnáct let. Jeho poslední působiště bylo ve společnosti Solvent, provozující síť drogerií Teta, rovněž na postu marketingového ředitele. Předtím pracoval na stejné pozici ve společnosti Nutricia ze skupiny Danone. Je abolventem Vysoké školy chemicko-technologické.

Reklama

„Savencia má velmi silné základy ve výborných výrobcích, které samy tvoří zajímavé značky. Ale doba se mění. E-commerce zužuje možnost volby – na první stránce webu vidíte jen pár výrobků, v hlasovém vyhledávání buď řeknete kategorii nebo tu jedinou značku, která vás napadne, a všechny ostatní spadnou pod stůl. Chci proto, aby naše značky byly vždycky první, které se v dané kategorii lidem v Česku i na Slovensku vybaví. Ať to je Lučina, Král sýrů, Pribináček, Liptov nebo kterákoli jiná,“ dodal Vejtruba.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)