Novým marketingovým ředitelem sýrařské společnosti Savencia byl jmenován David Vejtruba. Střídá Davida Perutku, jenž ze společnosti odchází.
„Myslím si, že můžu přinést nový pohled na středně a dlouhodobou strategii,“ přibližuje svoji vizi David Vejtruba.
Ten se pohybuje v oblasti FMCG už více než sedmnáct let. Jeho poslední působiště bylo ve společnosti Solvent, provozující síť drogerií Teta, rovněž na postu marketingového ředitele. Předtím pracoval na stejné pozici ve společnosti Nutricia ze skupiny Danone. Je abolventem Vysoké školy chemicko-technologické.
„Savencia má velmi silné základy ve výborných výrobcích, které samy tvoří zajímavé značky. Ale doba se mění. E-commerce zužuje možnost volby – na první stránce webu vidíte jen pár výrobků, v hlasovém vyhledávání buď řeknete kategorii nebo tu jedinou značku, která vás napadne, a všechny ostatní spadnou pod stůl. Chci proto, aby naše značky byly vždycky první, které se v dané kategorii lidem v Česku i na Slovensku vybaví. Ať to je Lučina, Král sýrů, Pribináček, Liptov nebo kterákoli jiná,“ dodal Vejtruba.