Vizovická likérka Rudolf Jelínek otevřela v Praze Muzeum Slivovice, jehož součástí je interaktivní expozice výroby ovocných destilátů, degustační bar a firemní prodejna. Pro milovníky vizovických pálenek tu bude v podzemí i archiv destilátů a společenský prostor Spolku přátel Jelínkovy slivovice. Sociální sítě Muzea bude spravovat agentura 2FRESH.
„Ve výběrovém řízení jsme si vybrali agenturu 2FRESH. Přišli s kreativním konceptem Morava v srdci Prahy, který přesně vystihuje to, co bychom našim návštěvníkům chtěli nabídnout,“ říká Ing. Pavel Dvořáček, generální ředitel a předseda představenstva.
Vedle nastavení a správy Facebooku a Instagramu bude mít 2FRESH na starosti také návrh komunikace na Foursquare, Bookingu, TripAdvisoru a dalších portálech s cílem oslovit budoucí zahraniční návštěvníky Prahy.
„Panu Ing. Dvořáčkovi a jeho týmu se povedlo v Praze vybudovat opravdu unikátní místo. Když jsem poprvé seděl v jejich 5D kině a zažíval příběh švestky nebo ochutnal jejich jednohubky, kterým trefně říkají moravský tapas, bylo mi jasné, že jejich nadšení pro výrobu pálenky dokázali přenést i do muzea. Proto se těším, až všechno to nadšení přeneseme na české a zahraniční návštěvníky skrze sociální sítě,“ dodává Kamil Skramuský z 2FRESH.