Agentura Boomerang Communication spustila nový seriál In_content, který nese podtitul Únik informací z obsahového marektingu. Dva moderátoři – Martin Vymětal a Michaela Raková – si v nich o firemním obsahu povídají s hosty, kteří mají s jeho tvorbou dlouholeté zkušenosti.
Seriál bude mít 30 epizod a každá bude věnována jednomu tématu. Celek by měl pak posloužit jako audioučebnice content marketingu. Ten se v podcastu rozebírá od strategií, tendrů, briefů přes kreativitu, jednotlivá média a formáty až po analytiku a měření. Řeč bude i o oborových soutěžích nebo o spolupráci agentury s klienty.
Prvních pět epizod v délce 30 minut je již k dispozici zde. Další budou vycházet jednou za 14 dní. Lze je rovněž najít na podcastových platformách, jako je Spotify, Apple Podcasty, Google Podcasty nebo Overcast pod názvem in_content, případně pod Boomerang Communication.
Podcasty jsou určené zejména marketingovým odborníkům na straně klientů z firem a korporací, kteří spolupracují na content marketingu s agenturami. Zajímat však mohou i markeťáky na volné noze nebo z menších společností, kteří jsou na podobnou práci sami, či odbornou veřejnost a zaměstnance agentur.