Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Toyota spustila zpravodajský pořad. „Skvěle zapadl do našeho portfolia,“ říká PR manažerka

Automobilka Toyota spustila vlastní zábavně zpravodajský pořad Toyota News. Ten jednou měsíčně představuje novinky ze světa této japonské značky. Od března jsou venku už dva díly, jejich autorem je polská agentura complexPR a české zastoupení Toyoty si je adaptuje.

První reportáž se vydala na závodní dráhu s Amitem Patelem, který je například pátým nejrychlejším jezdcem v tabulce hostů slavného pořadu Top Gear. Už sedm let přitom nevidí, a tak tvary své závodní Toyoty GT86 může obdivovat jen hmatem.

Kromě závodění se Toyota News zabývá i zásadními obchodními výsledky, jako je například 10 milionů prodaných modelů RAV4 a stejný počet Land Cruiserů, ale také e-sportem nebo robotikou, která patří k důležitým odvětvím značky. První díl pořadu proto zmapoval dovednosti robota basketbalisty CUE4, který svými výkony předčí profesionály z NBA.

Reklama
MMcite

Součástí zpráv jsou i novinky ze světa prémiové značky Lexus, a tak už diváci mohli vidět například představení nového modelu Lexus LC Convertible, anebo technologickou vychytávku, jakou nyní bude mít Lexus ES, a sice kamery místo zpětných zrcátek.

Pořad běží na všech sociálních sítích Toyoty (YouTube, Facebook, Instagram), je součástí newsletterů, které Toyota posílá svým partnerům, ambasadorům i novinářům. Ke stažení je rovněž na českém newsroomu toyotanews.eu. Obsah Toyota News bude pravidelně připomínat i ve svém firemním časopise Toyota Life.

„Dlouhodobě se snažíme veškerý náš obsah propojovat a soustředit se na všechny možné platformy. Toyota News proto skvěle zapadl do našeho komunikačního portfolia,“ říká PR manažerka českého zastoupení Toyoty Jitka Jechová.

Příští, v pořadí už třetí díl Toyota News se na YouTube kanále Toyota Česká republika objeví na přelomu května a června.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)