Středoevropským HR ředitelem Canonu se stal Krenek. Dělal v Citibank či L’Oréal

Do pozice HR ředitele pro 4CE region společnosti Canon EMEA byl jmenován Andrew Krenek. Do Canonu přichází s 25letou zkušeností z pozic lokálního či regionálního HR ředitele v nadnárodních společnostech jako Kraft Foods, Citibank nebo L’Oréal.

HR management Canonu pro Česko, Slovensko, Polsko a Maďarsko bude Andrew Krenek řídit z Prahy, kam se z USA vrátil v roce 1994. Pouze v letech 1999-2000 si „odskočil“ do italského Milána, kde působil v HR managementu společnosti Pharmacia & Upjohn (nyní součást Pfizer) a na starost měl region střední a východní Evropy, Blízkého východu a Afriky.

Krenek, jenž je jedním ze tří Čechů v top managementu vloni centralizovaného regionu 4CE společnosti Canon EMEA, má za sebou rovněž bohatou minulost na pozici HR konzultanta. V poradenské společnosti Aon Hewitt působil jako Managing Director pro Česko a Slovensko, v PricewaterhouseCoopers byl ředitelem oddělení poradenství pro řízení lidských zdrojů v Česku a částečně na Slovensku. Na podobné pozici pracoval i v KPMG.

„I když jsem se v mládí věnoval herectví, moje cesta nakonec vedla ke studiu mezinárodních vztahů a mezinárodního obchodu na California State University,“ říká Krenek, jenž nyní žije s manželkou a dvěma dětmi za Prahou.

Andrew Krenek v mládí závodně plaval, nejprve za reprezentaci rodného Československa a po roce 1984, kdy emigroval do USA, i za výběr své univerzity v Kalifornii. V jejích barvách dokonce vyhrál národní univerzitní šampionát na trati 100 metrů motýlek. Jako své nynější koníčky uvádí pětapadesátiletý Krenek cyklistiku a návštěvy lázeňských měst v ČR a Rakousku, ideálně spojené s degustací dobrého vína.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-18

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-18

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Vojta Kotek
Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)

MAM Exkluzivně v časopise

Tom Roach
Marketing Festival 2025
Mikoláš Bílek
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
becherovka_spot
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
AR25_boom
becherovka_spot
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi