Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Stoupá počet diváků, dramaticky klesá poptávka po reklamě, řekl Soukup

Mediální magnát Jaromír Soukup v pořadu Aréna Jaromíra Soukupa poodhalil, jaké dopady má aktuální krize na televizní média. „Hroutí se jediný zdravý systém fungování televize,“ prozradil majitel TV Barrandov.

„Barrandov zatím drží,“ popisoval Soukup hostům, kteří se o stav jeho médií zajímali. Ve středu jimi byli novináři a moderátoři Jindřich Šídlo (Televize Seznam), Luděk Staněk (Mall TV) a Luboš Xaver Veselý (nově zvolený člen Rady ČT).

Soukup v pořadu rozebral trend, který televize zasáhl. „Stoupá vám sice počet diváků, dramaticky ale klesá poptávka po reklamě,“ řekl. Za klasický zdravý model televize přitom považuje, když se stoupajícím zájmem diváků rostou i tržby. Kvůli nižšímu zájmu o reklamy ze strany firem k tomu ale nyní nedochází.

Reklama
Know

„Pokud budete mít tržby na polovině po dobu půl roku nebo devíti měsíců, tak to nepřežije žádná televize,“ konstatoval.

„Mám tiskové vydavatelství a televizi. Snažíme se produkovat obsah a prodávat ho inzerentům. Zatím se to jakžtakž dařilo, takže nějakou velkou krizi za sebou nemáme, ale pokud to takhle půjde dál, tak nás čeká,“ nastínil své obavy Soukup.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)