Stoupá počet diváků, dramaticky klesá poptávka po reklamě, řekl Soukup

Mediální magnát Jaromír Soukup v pořadu Aréna Jaromíra Soukupa poodhalil, jaké dopady má aktuální krize na televizní média. „Hroutí se jediný zdravý systém fungování televize,“ prozradil majitel TV Barrandov.

„Barrandov zatím drží,“ popisoval Soukup hostům, kteří se o stav jeho médií zajímali. Ve středu jimi byli novináři a moderátoři Jindřich Šídlo (Televize Seznam), Luděk Staněk (Mall TV) a Luboš Xaver Veselý (nově zvolený člen Rady ČT).

Soukup v pořadu rozebral trend, který televize zasáhl. „Stoupá vám sice počet diváků, dramaticky ale klesá poptávka po reklamě,“ řekl. Za klasický zdravý model televize přitom považuje, když se stoupajícím zájmem diváků rostou i tržby. Kvůli nižšímu zájmu o reklamy ze strany firem k tomu ale nyní nedochází.

„Pokud budete mít tržby na polovině po dobu půl roku nebo devíti měsíců, tak to nepřežije žádná televize,“ konstatoval.

„Mám tiskové vydavatelství a televizi. Snažíme se produkovat obsah a prodávat ho inzerentům. Zatím se to jakžtakž dařilo, takže nějakou velkou krizi za sebou nemáme, ale pokud to takhle půjde dál, tak nás čeká,“ nastínil své obavy Soukup.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia