Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Prodeje ovocných pivních mixů rostly o 40 %. Staropramen reaguje novými příchutěmi

Obliba ovocných pivních mixů v posledních letech rosta. Loni prodeje rostly o více než 40 %. Stejný nárůst zaznamenaly i prodeje značky Cool. Společnost Pivovary Staropramen na tento trend reaguje rozšířením o nové příchutě – nealko Malina a borůvka a Višeň a limetka s dvouprocentním obsahem alkoholu.

„Značka Cool patří v dynamicky rostoucím segmentu pivních mixů k nejvyhledávanějším. Prodej její nealkoholické varianty loni meziročně narostl dokonce o více než 100 %. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli i letos nabídnout konzumentům nové příchutě,“ uvádí manažerka značky Cool Zuzana Cieciotková s tím, že obě novinky Malina a borůvka i Višeň a limetka jsou v obchodech k dostání od začátku května v půllitrových plechovkách, jejichž obliba kontinuálně roste. Vybrané nealko příchutě jsou v prodeji také v menší variantě o objemu 0,33 l.

Nejoblíbenější příchutí je Grep

Stejně jako již zavedené příchutě, také novinka je bez konzervantů a umělých barviv. „Nejpopulárnější příchutí je dlouhodobě Grep, oblibu si však rychle získala také loňská novinka Jablko a hruška. Věříme, že mixy z oblíbeného lesního ovoce či příjemně kyselé Višně a limetky si na trhu najdou své příznivce,“ říká Zuzana Cieciotková a dodává: „Také nás těší, že jsme prostřednictvím našich nealkoholických pivních mixů mohli v tomto náročném období alespoň trochu podpořit příslušníky složek Integrovaného záchranného systému v Praze a Ostravě.“

Reklama
Know

Nová nealkoholická varianta Malina a borůvka doplňuje již zavedené příchutě Grep, Lemon, Bezový květ a lemongrass, Okurka a limetka a již zmíněnou loňskou novinku Jablko a hruška. Nová alkoholická příchuť Višeň a limetka je po 5 letech novým přírůstkem do řady pivních mixů s dvouprocentním obsahem alkoholu.

Nadlinková komunikace a partnerství s Rekoly

Letošní komunikační kampaň bude probíhat především prostřednictvím TV a digitálu. „Marketingová kampaň se soustředí na vizuální identitu značky s akvarelovým motivem, kterou jsme představili loni. Od května běží TV sponzorské spoty na stanici Prima Cool, využíváme také celou řadu digitálních formátů a nechybí komunikace na sociálních sítích. Nově jsme také uzavřeli partnerství s bikesharingovým projektem Rekola,“ přibližuje na závěr propagační aktivity Cieciotková s upřesněním, že kampaň je zaměřená na nealko řadu.

Za reklamní kampaní stojí agentury Loosers a Studio Stojkov (design).

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)