Agentura MSL z komunikační skupiny Publicis Groupe má na starost posílení PR komunikace Grandhotelu Pupp v souvislosti s jeho plánovaným znovuotevřením. Karlovarský hotel od loňského roku prochází rekonstrukcí interiéru, přičemž součástí změn je i jeho nová koncepce.
Slavnostní otevření rekonstruovaného Grandhotelu Pupp proběhne v první polovině června a zúčastní se ho řada známých osobností, které jsou s hotelem spjaty nejen díky filmovému festivalu. Agentura MSL pomůže proslulému karlovarskému hotelu se více zaměřit na západoevropské i české zákazníky, což je součástí jeho nové koncepce.
„Grandhotel Pupp je důležitým kulturním místem a zároveň nejslavnějším českým hotelem s bohatou historií. Jsme nadšeni, že se můžeme podílet na komunikaci jeho nové strategie. Naším cílem bude zejména oslovit české zákazníky, aby na vlastní kůži vyzkoušeli jedinečnost atmosféry Grandhotelu Pupp,“ říká Radek Vítek, Head of Brand Reputation agentury MSL.
„Hotel nyní prochází zásadní změnou. Klíčový je pro nás komfort hostů. Chceme do hotelu vrátit atmosféru první republiky a doplnit ji o moderní služby atraktivní pro české návštěvníky. Mediální prezentace nové koncepce, s čímž nám pomůže agentura MSL, je nezbytnou součástí probíhajících změn,“ komentuje spolupráci Jindřich Krausz, generální ředitel Grandhotelu Pupp.