Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Šéfkou PPC oddělení Betteru se stala Michaela Čadová. „Na výzvu se těším,“ řekla

Agentura Better má nového leadera PPC oddělení. Povede ho Michaela Čadová, která má za sebou zkušenosti s kampaněmi pro výrobce stavební chemie MAPEI, prodejce outdoorového vybavení HUDY nebo největší českou síť s malířskými potřebami Dům barev.

Čadová, která je v Betteru třetím rokem, nově bude dohlížet na kampaně všech klientů a strategicky rozvíjet celé PPC oddělení.

„Vést tým better PPCčkařů je pro mě velká výzva, na kterou se těším. Všichni v týmu jsme skvělí v tom, co děláme. Občas je ale potřeba, aby horlivé nápady a myšlenky někdo usměrnil, zadal a nasměroval práci tak, aby dávala smysl a neustále postrkoval jednotlivé specialisty dopředu. Věřím tomu, že společně posuneme celý online v Betteru na novou úroveň,“ konstatovala Čadová.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)