Šéfkou PPC oddělení Betteru se stala Michaela Čadová. „Na výzvu se těším,“ řekla

Agentura Better má nového leadera PPC oddělení. Povede ho Michaela Čadová, která má za sebou zkušenosti s kampaněmi pro výrobce stavební chemie MAPEI, prodejce outdoorového vybavení HUDY nebo největší českou síť s malířskými potřebami Dům barev.

Čadová, která je v Betteru třetím rokem, nově bude dohlížet na kampaně všech klientů a strategicky rozvíjet celé PPC oddělení.

„Vést tým better PPCčkařů je pro mě velká výzva, na kterou se těším. Všichni v týmu jsme skvělí v tom, co děláme. Občas je ale potřeba, aby horlivé nápady a myšlenky někdo usměrnil, zadal a nasměroval práci tak, aby dávala smysl a neustále postrkoval jednotlivé specialisty dopředu. Věřím tomu, že společně posuneme celý online v Betteru na novou úroveň,“ konstatovala Čadová.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC