Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Miton napumpuje miliony do sbírkové platfromy Donio. Pomůže jí s rozvojem

Tuzemská investiční skupina Miton, která stojí za rozvojem řady českých e-commerce projektů, podpoří několika miliony korun tuzemskou platformu na organizaci prospěšných sbírek Donio.

Ta o sobě dala vědět hned v prvních týdnech koronakrize, neboť se na ní během pouhého jednoho dne vybrala částka čtrnácti milionů korun na projekt CoroVent – tedy rozjetí výroby plicních ventilátorů z běžně dostupných materiálů a součástek.

Cílem Donia pro letošní rok bylo vybrat dvacet milionů korun. Aktuálně však přes všechny projekty vybral portál od 50 tisíc dárců sumu přes 46 milionů korun. Donio si ze zasílaných částek nebere žádnou provizi a na účet jednotlivých projektů přijde 100 procent vybrané částky. Projekt je financován dobrovolnými příspěvky dárků celé platformy. S dalším financováním pomůže právě Miton, který v projektu vidí velký společenský přesah.

Reklama
Abovalve

Národ sobě verze 2020

„Pomohli jsme Davidovi sestavit extrémně talentovaný tým s vizí, že pomoc zespoda potřebuje razantní změnu. Když přidáme naše zkušenosti z e-commerce a obecně stavění online produktů, jsem přesvědčený, že v téhle oblasti můžeme dokázat velké věci. I za hranicemi Česka,“ říká Tomáš Hodboď z Mitonu.

Přes portál lze vypsat sbírku na nové dětské hřiště třeba v menší obci, pomoc mohou získat ale i matky samoživitelky a lidé mohou podpořit celou řadu dalších. „Umím si představit, že během pár let se na Donio mohou měsíčně vybrat stovky milionů korun jen v Česku. Takový Národ sobě ve verzi 2020,“ říká zakladatel Donia David Procházka. Rád by totiž Čechy naučil přispívat pravidelně a samozřejmě. 

A třeba některý projekt zaznamená úspěch jako 99letý válečný veterán Tom Moore ve Velké Británii. Ten se zařekl, že do svých stých narozenin pomocí chodítka přejde stokrát vlastní zahradu a z vybraných peněz podpoří britské zdravotníky. Video se stala internetovou senzací a sbírka nakonec vynesla téměř 29 milionů liber (skoro miliarda korun).

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)