Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lidl v reakci na pandemii rozšířil nabídku hotových jídel. Rostla poptávka

Společnost Lidl rozšířila sortiment chlazených hotových jídel ve svých prodejnách. Nově je ve stálé nabídce 18 druhů takzvaných hotovek. Zákazníci mají na výběr tradiční pokrmy české kuchyně i lehčí jídla včetně těch vegetariánských.

Rozšířením nabídky Lidl reagoval na následky koronavirové pandemie. Řada zaměstnanců začala pracovat z domova, na základě nařízených opatření byly uzavřeny nejen školy, ale také všechny restaurace, u kterých se navíc očekává, že jejich rozjezd bude pozvolný. „To se projevilo také v poptávce po hotových pokrmech, které jsou oblíbené pro svoji snadnou a rychlou přípravu,“ vysvětluje mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Mezi tradiční hotovky patří svíčková na smetaně s houskovým knedlíkem a rajská omáčka s hovězím masem a kolínky. Nově jsou v nabídce kuře na paprice s těstovinami, vepřový řízek s bramborovým salátem, segedínský guláš s houskovým knedlíkem, zbojnický vepřový závitek s rýží, halušky se zelím a uzeným masem a nebo vepřová pečeně se zelím a houskovým knedlíkem. „Abychom pokryli zvýšenou poptávku, rozšířili jsme dodavatelskou síť o další českou společnost Astrafood, která zásobovala jídelny a gastro provozy,“ doplňuje Holá. 

Reklama
ČEZ

Ceny pokrmů začínají od 49,90 Kč. „České klasiky“ se pak prodávají za 69,90 Kč. 

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)