Léto strávené doma je šancí pro regiony, kampaně se zaměří na české klienty

Dvě třetiny Čechů podle online průzkumu společnosti Ipsos pro agenturu CzechTourism plánují letos dovolenou nebo výlety po České republice.

„Přes čtyřicet procent Čechů nezačalo před vypuknutím pandemie letní dovolenou vůbec plánovat. Ti představují příležitost pro naplnění volných kapacit v regionech a na ně bude po uvolnění vládních opatření omezujících volný pohyb zaměřena naše marketingová kampaň na propagaci cestovního ruchu v Česku,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.

V kampani s názvem #světovéČesko, která spojuje různé aktivity agentury pod jeden koncept a do které mají možnost se zapojit všechny české i moravské regiony, se objeví známé osobnosti jako Jaromír Jágr, Jaroslav Kulhavý nebo Gabriela Koukalová.

https://www.instagram.com/p/B-y7q1yHzud/

„Cílem je podpořit zájem o cestování po Česku, představit méně navštěvovaná místa a prodloužit sezonu. První vlna kampaně poběží na vlastních kanálech agentury CzechTourism (web a sociální sítě Kudyznudy. cz), v televizi a v rádiích. Celkový rozpočet je dvacet milionů korun. Nejpozději v září odstartujeme naši plánovanou marketingovou kampaň, jejímž hlavním tématem jsou: Hrady a zámky, klenoty regionů,“ dodává mluvčí agentury Ivana Vejvodová.

Nucené změně spotřebního chování vycházejí vstříc cestovní kanceláře i zážitkové portály. Cestovní agentura Invia iniciuje spuštění portálu, na kterém bude sdružovat pobytové, zážitkové a gastronomické balíčky připravované domácími firmami. Čedok pracuje na rozšíření zájezdů po Česku. A například Slevomat nabízel lidem při nákupu v kategorii cestování kredity za pět set korun k nákupu nad čtyři tisíce korun při rezervaci do konce dubna.

Celý článek a další k tématu cestovního ruchu si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vyšel v pondělí 4. května 2020. Předplatit si ho můžete zde.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová