Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Koronaviru navzdory. Příjmy Amazonu z reklam vzrostly o 40 %

Zatímco mnoho reklamních společností se stále vzpamatovává z ran, které jim uštědřuje koronavirová krize, internetový obchod Amazon.com zvýšil v prvním čtvrtletí roku 2020 příjmy z reklamního podnikání o 40 % na 3,9 miliard amerických dolarů.

Reklamní sekce Amazonu zaznamenala se 40 % nejvyšší nárůst příjmů v rámci jednotlivých segmentů firmy ve srovnání se stejným obdobím loni. Online prodej rostl „jen“ o 24 %, služby zákazníkům o 27 % a webový servis o 33 %.

Celkový zisk internetové giganta se však proti loňskému prvnímu čtvrtletí snížil z 3,6 miliardy na 2,5 miliardy dolarů. Zakladatel Amazonu Jeff Bezos přitom varoval, že v souvislosti s výdaji spojenými s koronavirovem může toto číslo nadále klesat.

Reklama
ČEZ

Společnost totiž v následujících měsících investovat asi čtyři miliardy dolarů do osobních ochranných opatření, zlepšení hygienických podmínek ve firmě či zefektivnění pracovních procesů při hrozby nákazy. Toto číslo by mělo odpovídat ziskům ve druhém čtvrtletí tohoto roku.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)