Reklama
Megaboard

IPRN oslavila 25 let novým logem i webem. „Pracujeme na pokrytí každého koutu světa“

Mezinárodní síť PR agentur International Public Relations Network (IPRN) slaví letošní 25. výročí odhalením nové podoby značky a strategického plánu na podporu a posílení své pozice jako přední světové sítě nezávislých agentur.

„V posledních letech jsme se zaměřili na rozšiřování sítě s cílem nabízet PR služby klientům, kteří mají v tomto oboru globální potřeby,“ říká Luis González, generální ředitel IPRN. „Stále častěji se setkáváme s požadavky klientů zahrnující celé regiony či kontinenty. Intenzivně pracujeme na tom, aby naše členské agentury pokryly každý kout světa a dokázaly tak klientům pomoci téměř ve všech zemích. Kromě poskytování lokální expertízy klientům mohou naši členové těžit i ze sdílení globálně osvědčených postupů, zkušeností s přenosem znalostí a informací. To pomáhá našim agenturám udržet si náskok před konkurencí.“

IPRN byla založena v roce 1995 a je nyní jednou z největších světových sítí nezávislých společností poskytujících služby public relations. IPRN má zastoupení ve 105 největších městech ve 41 zemích po celém světě a pokrývá více než 80 trhů včetně Severní a Jižní Ameriky, západní a východní Evropy, Středního východu, Afriky, Dálného východu a Austrálie, a to napříč všemi průmyslovými odvětvími. V loňském roce se k IPRN připojilo deset nových členů, čímž se jejich celkový počet zvýšil na 53. To je nejvíce za 25letou historii sítě. Zástupcem České republiky je agentura Crest Communications.

V souladu s rozšiřujícím se dosahem slaví IPRN své 25. výročí osvěžením identity značky. To zahrnuje nové logo, dynamický web a pětiletý strategický plán, jehož cílem je udržet členské agentury v popředí komunikace ve světě i po koronavirové pandemii.

„Pokud nás COVID-19 něco naučil, je to skutečnost, že svět se zmenšuje a je stále více propojen. Proto je komunikace důležitější než kdykoli předtím,“ uvádí González. „Díky sdílení ověřených postupů na naší výroční konferenci a průběžnému informování jsou naši členové připraveni na komunikaci v nově formovaném světě.“

IPRN pořádá každoročně výroční zasedání v některé z členských zemí. V letošním roce se výroční konference, kterou pořádá portugalský člen sítě, agentura Central de Informaçao, uskuteční v Lisabonu od 6. do 10. listopadu. Kongres je zaměřen na sdílení osvědčených postupů při řízení PR agentur, na komunikaci mezi vlastníky a řediteli agentur s cílem vyměnit si zkušenosti s realizací zakázek či navázání nových obchodních vztahů. IPRN oslaví 25. výročí svého založení na gala večeru v paláci Conde d‘Óbidos za účasti významných představitelů portugalské podnikatelské sféry a veřejné správy.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále