Reklama
Megaboard

Agentura Pábení opouští oblast marketingu. Chce se upínat k dlouhodobějším cílům

Pábení již nebude tvořit reklamní obsah. V centru jejího zájmu však nadále zůstává design služeb a organizací, uvádí firma v tiskové zprávě. Centrální myšlenkou firmy je prý posun k tvorbě řešení s respektem k principům udržitelnosti a cirkulární ekonomiky.

„I jako marketéři jsme vždycky začínali u lidí. Řešení jsme hledali v průniku potřeb uživatele, firmy a technických možností. Začali jsme si ale uvědomovat, že nám to nestačí. Že chceme naše designérské schopnosti upínat k cílům, které se dívají za horizont kvartálu a metriky zisku jako jediného měřítka úspěchu,“ vysvětluje zakladatel firmy Roman Hřebecký.

„Kromě potřeb byznysu a uživatele je třeba brát v potaz i potřeby planety,“ píše agentura v tiskové zprávě, kde změnu oznamuje.

Do konce minulého roku tvořily obrat firmy celkem tři pilíře: design služeb a customer experience, změny strategických procesů a chování uvnitř organizací, a zatřetí právě marketingová komunikace. S posledním pilířem se však firma na online eventu 27. května oficiálně rozloučila.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále