Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Agentura Pábení opouští oblast marketingu. Chce se upínat k dlouhodobějším cílům

Pábení již nebude tvořit reklamní obsah. V centru jejího zájmu však nadále zůstává design služeb a organizací, uvádí firma v tiskové zprávě. Centrální myšlenkou firmy je prý posun k tvorbě řešení s respektem k principům udržitelnosti a cirkulární ekonomiky.

„I jako marketéři jsme vždycky začínali u lidí. Řešení jsme hledali v průniku potřeb uživatele, firmy a technických možností. Začali jsme si ale uvědomovat, že nám to nestačí. Že chceme naše designérské schopnosti upínat k cílům, které se dívají za horizont kvartálu a metriky zisku jako jediného měřítka úspěchu,“ vysvětluje zakladatel firmy Roman Hřebecký.

„Kromě potřeb byznysu a uživatele je třeba brát v potaz i potřeby planety,“ píše agentura v tiskové zprávě, kde změnu oznamuje.

Reklama
MMcite

Do konce minulého roku tvořily obrat firmy celkem tři pilíře: design služeb a customer experience, změny strategických procesů a chování uvnitř organizací, a zatřetí právě marketingová komunikace. S posledním pilířem se však firma na online eventu 27. května oficiálně rozloučila.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)