Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ZOOT hledá a odměňuje hrdiny v časech koronaviru. Nabídl jim 50 tisíc korun

Módní e-shop ZOOT přichází se speciálním projektem #SKRYTIHRDINOVE, který odměňuje hrdiny v době koronavirové krize.

Firma příběhy lidí, kteří v časech šíření nebezpečného viru pomáhají, hledá a odměňuje. Na adrese http://skrytihrdinove.zoot.cz je pak zveřejňuje. Celkem jich je již na pět desítek. ZOOT hrdinům jako poděkování nabídl 50 tisíc korun.

Robert Vojáček ze ZOOT přibližuje, jak speciální projekt vznikl: „Ušili jsme 2500 roušek a postupně je rozdáváme našim zákazníkům, zároveň jsme švadlenkám a dobrovolníkům věnovali skoro 1000 triček jako materiál na roušky. Několik z nich přišlo o práci a jejich pozitivní přístup nás vážně dostal. Přemýšleli jsme, kolik vlastně takových hrdinů, o kterých se moc nemluví, je a jakým způsobem jejich příběhy poslat dál.“

Reklama
Know

Společnost přichází s výzvou: Znáte nějakého hrdinu, nebo se chcete podělit o svůj vlastní příběh? Napiště na [email protected] a připojte fotku „z bitevního pole“.

Podpořit hrdiny lze i finančně, a to nákupem samolepek a placek, které ZOOT vyrobil pro tuto příležitost. Kompletní výtěžek z prodeje samolepek a placek firma přes dárcovskou platformu „znesnáze21“ do sbírky Laskavost plodí laskavost od Nadačního fondu pomoci, kterou podpořil mj. i Tomáš Klus. Ta peníze rozdělí mezi hrdiny-dobrovolníky, kteří je použijí k úhradě nákladů za pohonné hmoty, občerstvení, potraviny nebo zdravotnický a další potřebný materiál.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)