Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Ze spolupráce těží agentury i klienti.“ KNOWLIMITS vstupuje do Fragile media

KNOWLIMITS Group kupuje 50 % podíl ve Fragile media: 25 % podíl od Etnetera Group, 25 % podíl od Daniela Kafky, zakladatele Fragile media.

Komunikační skupina KNOWLIMITS a agentura Fragile media pokračují v prohlubování spolupráce. „Pozitivně jsme vyhodnotili již dříve uzavřené strategické partnerství a rozhodli jsme se s Fragile media spojit nejen strategicky, ale také majetkově,“ říká Jan Vidím, CEO KNOWLIMITS Group.

„Jednoznačně chceme pokračovat v započaté práci a posilovat naše postavení na mediálním trhu. Jsem velmi rád, že se nám v prvním čtvrtletí díky vzájemné spolupráci podařilo realizovat hned několik zajímavých kampaní pro stávající i nové klienty. Zároveň v této nejisté době velmi kladně vnímám možnost nabídnout integrované kampaně se silnou digitální složkou. A Fragile media je z mého pohledu ten správný partner a zároveň leader trhu ve výkonnostním marketingu. Toto nabývá na ještě větším významu v rámci aktuálního přesunu offline klientů do online světa,“ dodává Vidím.

Reklama
MMcite

„Vítám, že nám strategické partnerství potvrdilo správnost našich úvah. Na hledání partnera, se kterým se společně posuneme o další stupeň výše, jsme se soustředili v průběhu celého minulého roku. Již nyní je jasné, že ze spolupráce těží obě agentury i jejich klienti. Současná situace nám dává konkurenční výhodu, kterou chceme jednoznačně využít,“ připomíná Daniel Kafka, zakladatel Fragile media.

Etnetera Group se rozhodla prodat svůj minoritní podíl po téměř šesti letech. Předseda představenstva Etnetera Group, Martin Palička, vzpomíná: „Když jsme do agentury Fragile media v roce 2014 vstupovali, jednalo se o partu fajn lidí, kteří chtěli pomoci vybudovat silnou digitální agenturu, což se podařilo. Tito skvělí lidé stále pracují na rozvoji agentury a táhnou za jeden provaz. I díky tomu má v dnešní době Fragile přes 40 zaměstnanců, obrat přes 150 mil Kč a tento cíl se nám společnými silami podařilo splnit. Etnetera Group se v mezidobí také rozšířila a docházelo občas k překryvu činností. Tento krok je v souladu s probíhajícími změnami v celé skupině Etnetera Group.“

„Věříme, že Danovi nový strategický partner pomůže k dalšímu růstu, a zároveň vidíme i potenciál ke spolupráci obou skupin. Přejeme Fragile media i KNOWLIMITS hodně úspěchů,“ dodává Václav Bittner, člen představenstva Etnetera Group.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)